بی‌اعتنایی بازار مرغ به قیمت‌دستوری ۷۳ هزار تومانی!

رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی حکایت از ادامه نا به سامانی در بازار گوشت مرغ دارد علاوه بر اینکه بازار گوشت قرمز هم با وجود تثبیت قیمت‌ها در حدود ۶ هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده است.

بی‌اعتنایی بازار مرغ به قیمت‌دستوری ۷۳ هزار تومانی!
کد خبر: 616552
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۱:۲۵:۱۰

رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی حاکی از ادامه نا به سامانی در بازار گوشت مرغ است. همچنان با وجود قیمت مصوب ۷۳ هزار تومان هر کیلو گوشت مرغ تازه حدود ۱۰ هزار تومان بالاتر به فروش می‌رسد.

به گزارش مهر، بازار گوشت قرمز هم با وجود تثبیت قیمت‌ها در حدود ۶ هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده و در حالی که گوشت چرخ کرده در اوج قیمت در سال گذشته از ۳۵۰ هزار تومان عبور نکرد دیروز عصر آخرین قیمت آن هر کیلو ۳۷۵ هزار تومان بود. همچنین در هفته جاری برندهای فعال در تولید کنسرو ماهی که در یک ماه گذشته تولید را به حداقل رسانده بودند با افزایش قیمت‌ها تولید خود را افزایش دادند. در حال حاضر تن ماهی بین ۶۹ تا ۸۲ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

صنایع لبنی نیز بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته و با بالا رفتن قیمت‌ها محصولات با حجم زیادی وارد شبکه توزیع شدند.

بازار حبوبات آرام بوده و قیمت‌ها در بیش از یک ماه اخیر ثابت بوده است.

به این ترتیب در هفته سوم خرداد بازار انواع گوشت، کنسرو ماهی و لبنیات با افزایش قیمت مواجه بوده و قیمت برنج ایرانی تا حدود کاهش یافته است ضمن آنکه بازار حبوبات و تخم مرغ نیز بدون تغییر قیمت فعالیت دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها