کد خبر: 612469
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۱:۲۰:۴۰
| |

جلال رشیدی، نماینده مردم مرودشت در مجلس:

چرا قیمت ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است؟‍

به گفته نماینده مردم مرودشت در مجلس قیمت یک ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است..

چرا قیمت ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است؟‍
کد خبر: 612469
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۱:۲۰:۴۰

نماینده مردم مرودشت در مجلس با بیان اینکه چرا قیمت یک ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است، گفت: آمارسازی غلط توسط دست‌های پشت پرده‌ای که نفع آن‌ها در ایجاد انحصار و گرانی است موجب ظلم به مردم می‌شود.

به گزارش خانه‌ملت، جلال رشیدی کوچی درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: ایجاد انحصار در هر صنعت موجب از بین رفتن نظم بازار به نفع تولیدکنندگان می‌شود که اکنون نیز این اتفاق برای بازار لوازم خانگی رخ داده است.

وی اضافه کرد:تولیدکنندگان  لوازم خانگی و خودرو، باید انصاف، مرام و تعلق خاطر به کشور، مردم، انقلاب و نظام داشته باشند و صرفا به سود حداکثری خودشان فکر نکنند، به نظر من در برخورد با این افراد نباید به صورت حمایتی محض رفتار کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در حال حاضر عموم لوازم خانگی تولیدی در داخل مانند خودرو مونتاژی هستند به این معنا که موتور و بدنه موردنیاز آن‌ها از چین وارد و در داخل مونتاژ می‌شود، البته برخی از قطعات آن نیز در داخل قالب گیری می‌شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ادامه داد: آمارسازی غلط توسط دست‌های پشت پرده‌ای که نفع آن‌ها در ایجاد انحصار و گرانی به اسم حمایت از تولید داخل است موجب ظلم به مردم می‌شود./

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها