کد خبر: 611859
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۵:۳۴:۰۹
| |

ریزش بورس ادامه دارد؟

روزنامه تعادل نوشت: برخی از کارشناسان این ریزش بازار را طبیعی می‌دانند و برخی دیگر نیز این ریزش را دستکاری و روندی غیرطبیعی می‌دانند.‌ اما مساله اصلی اینجاست که شاخص بیش از حد ممکن نزول کرده و این تا حدودی خطرناک است.

ریزش بورس ادامه دارد؟
کد خبر: 611859
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۵:۳۴:۰۹

روزنامه تعادل نسبت به وضعیت بازار سرمایه و تکرار بحران سال ۹۹ هشدار داد و وضعیت را «خطرناک» توصیف کرد.

به گزارش تعادل، در دو روز اخیر روند بازار سرمایه ریزشی بود؛ اما روز گذشته رکوردشکن شد و وضعیت سهامداران و بازار وخیم‌تر از گذشته کرد. بورس از ریزش‌های سنگین سال ۹۹ به تازگی به مدار رشد بازگشته بود و در حال جبران زیان‌های گذشته خود بود و حتی شاهد بازدهی‌های بیش از ۱۰ درصدی شاخص در یک هفته بودیم و در کنار این بازدهی شاخص‌ها، تک سهم‌های بازار نیز رشد بسیار خوبی داشته است و به نوعی تک سهم‌ها در این مدت بازدهی بیش از ۱۰۰ درصدی بسیاری از سهام بازار را داشتیم.

این روزنامه در ادامه نوشت: در اصل می‌توان گفت حدود سه ماه شاخص کل بورس توانست صعودی‌های خوبی را تجربه کرد اما در نهایت در دو روز ریزش تاریخی را ثبت کرد. برخی از کارشناسان این ریزش بازار را  طبیعی می‌دانند و برخی دیگر نیز این ریزش را دستکاری و روندی غیرطبیعی می‌دانند.‌ در زمان‌های رشد شاخص کل بورس نیاز به استراحت دارد و اکنون برخی می‌گویند شاخص درحال استراحت است؛ اما مساله اصلی اینجاست که شاخص بیش از حد ممکن نزول کرده و این تا حدودی خطرناک است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها