کد خبر: 611665
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۰۸:۵۳:۲۴
| |

توضیحات جدید قالیباف درباره ادعای تحویل خودروهای خارج از نوبت به نمایندگان

رئیس مجلس یازدهم در رشته توییتی در خصوص مسائل مربوط به تحویل خودروهای شاسی بلند به صورت خارج از نوبت به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات جدید قالیباف درباره ادعای تحویل خودروهای خارج از نوبت به نمایندگان
کد خبر: 611665
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۰۸:۵۳:۲۴

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم در رشته توییتی در خصوص مسائل مربوط به تحویل خودروهای شاسی بلند به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد.

قالیباف در ادامه در رشته توییتی نوشت: متاسفانه این روزها هجمهٔ جدیدی علیه مجلس و دولت مطرح شد که وزیر سابق صمت برای پس گرفتن استیضاح، به برخی نمایندگان خودرو واگذار کرده است و به تبع آن موضوع جدیدی ذهن و روان مردم را آزرده کرد که در ادامه  نکاتی درباره این موضوع مطرح می‌کنم.

همانطور که حراست مجلس و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مساله را بررسی و به مردم اعلام کرد، ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح وزیر کذب محض بود.

 در عین حال موضوع واگذاری خودرو به صورت غیرقانونی به سازمان‌ها و نهادها تبدیل به موضوعی جدید در افکار عمومی شد. با اینکه تسهیلات واگذاری خودرو در بسیاری از دستگاه‌ها رویهٔ جاری است اما در این مورد اجازۀ واگذاری هیچ خودرویی از طریق ساختار و سازمان مجلس داده نشده است.

در عین حال بدلیل ادعاهای مطرح‌شده چه دربارهٔ مجلس و چه دیگر دستگاه‌ها، ضروری است ابعاد این مساله و دغدغه بطور کامل مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

لذا مطابق مصوبهٔ هیات رئیسه مجلس طی نامه‌ای به کمیسیون اصل ۹۰، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس ماموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتیکه هرگونه واگذاری به صورت غیرقانونی و خلاف مقررات وجود داشت مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها