کد خبر: 610824
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۲:۲۷:۰۳
| |

ناوگان هوایی کشور نونوار می‌شود

ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود.

ناوگان هوایی کشور نونوار می‌شود
کد خبر: 610824
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۲:۲۷:۰۳

 

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هواپیمای فرسوده در ایران وجود ندارد و با توجه به سخت گیری های بسیار زیاد در حوزه ایمنی قطعات و انجام چک لیست های  تخصصی به هیچ عنوان سازمان هواپیمایی اجازه پرواز به هواپیمایی که ایمنی آن تایید نشده باشد را نمی  دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور،  به مردم این اطمینان را می دهیم که به هیچ عنوان هواپیماهای داخل کشور فرسوده نیستند و تمامی قطعات و موتور آنها تعمیر و اورهال سنگین شده اند بنابراین جای نگرانی در این بخش وجود ندارد.

یازرلو گفت:  در بسیاری از کشور‌های خارجی، ناوگان هوایی استیجاری است که از طریق اجاره هواپیما ممکن است سن ناوگان هوایی خود را جوان نگه دارند. در ایران هم تعداد و سن مورد نظر ناوگان هوایی مربوط به شرکت‌های هواپیمایی است و سازمان هواپیمایی نظارت کامل بر تمامی بخش‌ها دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: در هفته آینده با ورود ناوگان هوایی جدید به کشور به طور قطع میانگین سن ناوگان هوایی که در حال حاضر ۲۶ سال است کاهش یافته و جوان تر خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها