کد خبر: 609583
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۶:۵۹:۲۷
| |

علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

استیضاح وزیر صمت منصفانه نیست!

درحالیکه خبرها از استیضاح وزیر صمت در هفته آینده خبر می‌دهند، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن معتقد است کارنامه وزیر صمت در برخی از حوزه‌ها قابل دفاع است.

استیضاح وزیر صمت منصفانه نیست!
کد خبر: 609583
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۶:۵۹:۲۷

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس معتقد است نباید وزارت صمت را به حوزه خودرو محدود شود و استیضاح وزیر صمت را بر این اساس منصفانه نیست.

به گزارش ایرنا، علی جدی که از مخالفان استیضاح فاطمی امین وزیر صمت است گفت: در شرایطی که در سال پایانی یازهمین دوره مجلس قرار داریم استیضاح وزیر صمت و رای به تغییر وزیر و انتخاب سرپرست و وزیر جدید، چند ماه این وزارتخانه را بلاتکلیف کرده و باعث عقب افتادگی در بسیاری از برنامه ها می شود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت صمت را نباید تنها با عملکرد وزیر در حوزه صنعت خودرو ارزیابی کرد، اظهارداشت: اینکه همه وزارت صمت را به حوزه خودرو محدود کنیم و بعد استیضاح براین اساس مطرح شود منصفانه نیست.

وی اضافه کرد : وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه های دیگر معادن و بسیاری از صنایع وابسته نیز مسوولیت دارد و با ارزیابی در بسیاری از صنایع و شاخص‌ها عملکرد وزیر صمت قابل دفاع است.

جدی تصریح‌کرد: در مجموع تغییر وزیر صمت مشکلی از مردم حل نمی کند، بلکه باعث می شود تا یک وزارتخانه برای چند ماه از دسترس نظارتی مجلس خارج شود، بلاتکلیف بماند و از برنامه خود عقب بیفتد. 

وی همچنین با توجه به تاثیر تصمیمات اخیر خودرویی بر طرح استیضاح مجدد وزیر صمت، گفت: تصمیمات در حوزه خودرو فرا وزارتخانه ای است و نمی شود وزیر صمت را تنها مسوول اتفاقات و مسائل در این صنعت دانست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها