کد خبر: 608202
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۰:۲۵
| |

روزنامه خراسان:

نسخه هیچ دولتی برای مسکن دوای درد مستاجران نشد

روزنامه خراسان نوشت: اگرچه مشکل مسکن مربوط به یک دولت و دو دولت نیست، اما تقریبا همه دولت ها مدعی داشتن طرح و برنامه برای حل آن بوده اند و البته هیچ کدام از نسخه هایی که پیچیده‌اند، دوای این درد مستاجران نبوده است.

نسخه هیچ دولتی برای مسکن دوای درد مستاجران نشد
کد خبر: 608202
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۰:۲۵

روزنامه خراسان در گزارشی به وضعیت مسکن مستاجران پرداخته و نوشته هیچکدام از نسخه‌هایی که دولت‌ها برای مسکن پیچیده‌اند، دوای درد مستاجران نبوده است.

به گزارش خراسان، بیش از 8 میلیون خانواده، دوباره باید لباس های گرمشان را از چمدان ها بیرون بیاورند؛ نه به‌ خاطر سرمای جزئی آخرین روزهای بهار، بلکه به‌خاطر لرزه ای که تمدید اجاره خانه ها بر تنشان خواهد انداخت و طرح ها و برنامه های دولت های مختلف هم هنوز نتوانسته است این بیماری و درد مزمن هر ساله شان را درمان کند.

در ادامه این گزارش آمده است: در سال 95 از 23 میلیون و 580 هزار خانوار کشور، 30.7 درصد اجاره نشین بودند، اما تعدادشان در پایان سال 99 افزایش یافت و به 38 درصد رسید. اگرچه مشکل مسکن مربوط به یک دولت و دو دولت نیست، اما تقریبا همه دولت ها مدعی داشتن طرح و برنامه برای حل آن بوده اند و البته هیچ کدام از نسخه هایی که پیچیده‌اند، دوای این درد مستاجران نبوده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها