کد خبر: 606018
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۲
| |

روزنامه جام جم:

افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو به دلیل سیاست‌های غلط وزارت صمت است

روزنامه جام جم نوشت: عملکرد وزارت صمت درخصوص نحوه مدیریت بازار به هیچ وجه قابل دفاع نیست و باید اذعان کرد که عمده افزایش سرسام‌آور قیمت خودو در بازار، مربوط به اعمال سیاست‌های اشتباه وزارت صمت است.

 افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو به دلیل سیاست‌های غلط وزارت صمت است
کد خبر: 606018
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۲

روزنامه جام جم عملکرد وزارت صمت در مدیریت بازار خودرو را غیرقابل دفاع دانسته و گفته افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو به دلیل سیاست‌های غلط این وزارتخانه است.

به گزارش جام جم، در حالی که قرار بود قیمت‌های جدید خودرو از سوی وزارت صمت اعلام شود، نامه معاون اول رئیس دولت و نگرانی از تشدید روند گرانی خودرو، اعلام قیمت‌های جدید را به زمان نامعلومی موکول کرد.

در پایان گزارش جام جم آمده است: عملکرد وزارت صمت درخصوص نحوه مدیریت بازار به هیچ وجه قابل دفاع نیست و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این بار نیز درخصوص نحوه تعامل با شوراری رقابت و تعیین قیمت منفعل عمل کرده و باید اذعان کرد که عمده افزایش سرسام‌آور قیمت خودو در بازار، مربوط به اعمال سیاست‌های اشتباه وزارت صمت است. انفعال در اعلام قیمت باعث شده که روند افزایش قیمت خودرو ادامه یابد به طوری که قیمت پراید در زمان نگارش این گزارش به حدود ۳۳۰ میلیون رسیده و در سایه همین بلاتکلیفی روند افزایشی قیمت ادامه خواهد داشت. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها