کد خبر: 602334
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۷:۱۰:۴۳
| |

شاخص بورس امروز روی یک میلیون و 782 هزار واحدی ایستاد

هر چند روند حرکت شاخص کل بورس امروز صعودی بود اما شدت صعود آن در ساعات میانی معاملات بیشتر شد و باعث شد شاخص تا رقم یک میلیون و ۷۸۴ هزار واحد نیز صعود کند اما در ساعات پایانی این صعود بی جان شد و شاخص در رقم یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحد ایستاد.

شاخص بورس امروز روی یک میلیون و 782 هزار واحدی ایستاد
کد خبر: 602334
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۷:۱۰:۴۳

شاخص کل بورس امروز با ۱۳۶۴ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با صعودی ۱۹۳۰ واحدی رقم ۵۴۱ هزار و ۳۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۷۵۵ هزار معامله به ارزش ۸۰ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال انجام شد. ۴۹ درصد نمادهای بورسی مثبت و ۵۱  درصد منفی بودند و از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس تنها یک درصد افزایش داشت و رقم ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۹۸ هزار معامله انجام شد که ۴۶۶ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام شد. از میان نمادهای فرابورسی ۴۷ درصد نمادها مثبت و ۵۳ درصد منفی بودند که از میان آن‌ها بیمه پاسارگاد و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنایع گلدیران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها