کد خبر: 602120
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۴:۳۰:۲۱
| |

علی بابایی کارنامی، رییس کمیسیون کارگری مجلس مطرح کرد:

تورم سال‌ آینده قابل کنترل است

درحالی که رییس کمیسیون تلفیق مجلس از بالا میزان تورم در سال آینده خبر داد، به گفته رئیس فراکسیون کارگری مجلس اگر سیاست‌گذاری دولتمردان در سال آینده به درستی اعمال شود و تغییر کند، تورم روند کاهشی خواهد داشت با این حال نگرانی از تکانه‌های تورمی در سال آتی وجود دارد.

تورم سال‌ آینده قابل کنترل است
کد خبر: 602120
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۴:۳۰:۲۱

علی بابایی کارنامی رییس کمیسیون کارگری مجلس گفت: با توجه به سیاست‌هایی که در نظام مورد تصمیم گیری قرار گرفته، تورم در سال ۱۴۰۲ قابل کنترل است.

به گزارش مهر، بابایی با اشاره به سیاست‌های ارزی، پولی، مالی و تفاهم‌های بین المللی، بیان کرد: با توجه به حلقه مفقوده هایی که در سیاست‌های ارزی وجود دارد، امیدواریم که سال ۱۴۰۲، سال اقتصاد با ثبات باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته شاید در سال آینده تورم در حالت کلی خود حفظ شود، اما طوری صیانت خواهد شد که ان شاء الله تکانه‌های تورمی و اقتصادی شکل نگیرد.

بابایی کارنامی تصریح کرد: اگر تیم اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ بخواهد همانند سال جاری با موضوعات برخورد و تنها رفع تکلیف کرده و توپ را در زمین این و آن بیاندازند، حتماً با مشکل مواجه می‌شویم و حتماً مجلس در آن مقطع اقدامات پیشگیرانه خود را به نحو دقیق‌تری اعمال خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها