کد خبر: 602010
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۲۱:۲۰:۵۳
| |

استقبال کیهان از فروش نفت در بورس؛ مردم روی سفره نفت نشستند!

روزنامه کیهان برای بخشی از گزارش امروز خود میان تیتر «مردم روی سفره نفت» را انتتخاب کرد.

استقبال کیهان از فروش نفت در بورس؛ مردم روی سفره نفت نشستند!
کد خبر: 602010
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۲۱:۲۰:۵۳

روزنامه کیهان به استقبال طرح دولت برای فروش نفت در بورس رفته و آن را اقدام «جذاب» دولت نامید و نوشت: نفت روی سفره مردم رفت.

به گزارش کیهان، دولت سیزدهم در روزهای منتهی به پایان سال، اقدامات متنوع و جذابی برای هدایت نقدینگی موجود نزد مردم و فعالان اقتصادی به سمت حوزه‌های مولد انجام داده است. پیشنهاداتی که دولت روی میز گذاشته آن‌قدر جذاب است که سرمایه‌گذاران خرد و درشت را قانع می‌کند به این پیشنهادات پاسخ مثبت بدهند. اگرچه بخشی از نقدینگی نزد مردم و فعالان اقتصادی به سمت خودروهای وارداتی و تولیدات داخلی رفته است، اما دو پیشنهاد جذاب دیگر، یعنی سهیم شدن مردم در منابع نفت و طلای کشور که از روز گذشته کلید خورد، فصل جدیدی از سرمایه‌گذاری در کشور را رقم زده است.

این روزنامه بخشی دیگر از این گزارش با انتخاب میان تیتر «مردم روی سفره نفت» نوشته است: امید است با توسعه این ابزارها، سرمایه‌های خرد مردم که پیش از این برای حفظ ارزش در برابر تورم، سر از بازارهای دلالی دلار و سکه درمی‌آورد، به سمت سرمایه‌گذاری‌های مولد و مفید برای اقتصاد کشور هدایت شود تا هم مردم بتوانند به سود معقولی دست یابند و هم زمینه دامن زدن به تورم و سوداگری و فریب مردم از سوی دلالان از میان برداشته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها