کد خبر: 601910
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۳:۵۰
| |

مجید عشقی رییس سازمان بورس خبر داد

مذاکره با وزارت صمت برای نحوه قیمت‌گذاری خودرو

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از مذاکره با وزارت صمت برای نحوه قیمت‌گذاری خودروها خبر داد

مذاکره با وزارت صمت برای نحوه قیمت‌گذاری خودرو
کد خبر: 601910
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۳:۵۰

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از وزارت صمت درخواست کردیم با توجه به نحوه قیمت گذاری جدید، شرکت‌ها زیان نکنند و در سال آینده با توجه به افزایش تولید و کیفیت بتوانند محصولات بهتری در اختیار مردم قرار بدهند.

به گزارش ایسنا، مجید عشقی با تاکید بر اینکه بورس کالا بازار شفافی است که نقش مهمی در مبادلات کالاها مخصوصا کالاهای واسطه‌ای صنایع مختلف بازی کرده است، عنوان کرد: ارزش معاملات بورس کالا ۱۰۰۰ میلیارد و بیش از ۱۱۰ میلیون تن از انواع کالاها بوده است.وقتی کالایی در بورس مورد معامله قرار می‌گیرد کاملا قابل ردیابی است. 

عشقی در ادامه با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا عنوان کرد: دود تصمیماتی که در هشت سال گذشته در حوزه خودرو گرفته شده است به چشم مصرف‌کننده رفته است. هدف از عرضه خودرو در بورس کالا این است که از نحوه قیمت‌گذاری فاصله بگیریم. با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته اگر قیمت ها اصلاح شود به نفع تولید و مصرف کننده است.

وی ادامه داد: در این راستا از وزارت صمت درخواست کردیم با توجه به نحوه قیمت گذاری جدید، شرکت‌ها زیان نکنند و در سال آینده با توجه به افزایش تولید و کیفیت بتوانند محصولات بهتری در اختیار مردم قرار بدهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها