کد خبر: 601710
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۵:۲۶:۰۲
| |

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد

عرضه 2هزار تن میوه برای ماه رمضان و نوروز

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران 2هزار تن میوه برای ماه رمضان و نوروز به بازار عرضه می‌شود.

عرضه 2هزار تن میوه برای ماه رمضان و نوروز
کد خبر: 601710
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۵:۲۶:۰۲

ایوب فصاحب مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ۲۰۰۰ تن میوه با کیفیت برای این ایام تأمین شده که ۱۲۰۰ تن آن امروز پس از جلسه مشترک برای سردخانه ارسال می‌شود و ۸۰۰ تن نیز به عنوان ذخیره مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، فصاحت گفت: ما مبنا را قیمت فعلی بازار قرار دادیم که در حال حاضر پرتقال بین ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان است و سیب ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان است. لذا تلاش برای تثبیت این قیمت و پس از آن عرضه ۱۰ درصد زیر این قیمت است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی این قیمت تثبیت شود. روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه اولین ورود سیب و پرتقال تنظیم بازار به میادین سطح شهر است و پس از آن بازار را رصد خواهیم کرد که اگر قیمت بالاتر از این باشد حتما ورود موثر خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: باید باغداران به این موضوع توجه داشته باشند که از روز سوم فروردین ماه رمضان آغاز می‌شود و در این ایام مصرف میوه کاهش چشمگیری خواهد داشت. 

وی ادامه داد: ما در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند عرضه محصولات مورد نیاز ایام پایانی سال را خواهیم داشت و در این میان اتحادیه و تعزیرات بازرسی‌های دقیق و نظارت مستمری را خواهند داشت تا میوه در سطح شهر مطابق نرخ نامه سازمان میادین باشد و افزایشی در قیمت‌ها نداشته باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها