کد خبر: 600118
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۹:۴۰:۵۰
| |

هشدار روزنامه اطلاعات به مسئولان:

حال اقتصاد و مردم خوش نیست، از تکرار روش‌های اشتباه دست بردارید

روزنامه اطلاعات نوشت: این روزها حال اقتصاد و کسب و کار مردم و حتی حال خود مردم چندان خوش نیست و فشار بر آنان مضاعف شده است. از آزمون و خطا و تکرار روش‌های اشتباه باید دست برداشت و از نگرانی رو به تزاید جماعت نسبت به گرانی و تنگی معیشت بیشتر مردم کاست.

حال اقتصاد و مردم خوش نیست، از تکرار روش‌های اشتباه دست بردارید
کد خبر: 600118
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۹:۴۰:۵۰

روزنامه اطلاعات با تاکید بر اینکه حال اقتصاد و مردم خوش نیست از  مسئولان خواسته از تکرار روش‌های اشتباه دست بردارند.

به گزارش اطلاعات، باگذشت بیش از ۱۸ ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم، کاملاً روشن شده است که علیرغم ادعاهای از پیش مطرح شده، تحریم نقش پررنگی در اقتصاد ایران ایفا می‌کند و دولت جدید هم نتوانسته سایه آن را از سر کشور و ملک و ملت و اقتصاد بردارد و با گذر از آن در عمل نشان دهد که می‌تواند بدون حل این مشکل، بر تورم و گرانی مهار بزند و رشد اقتصادی مناسب را محقق کند. حتی اگر قائل باشیم که می‌شود اثر تحریم‌ها را از بین برد، حداقل باید به این نتیجه دست یافته باشیم که با بضاعت مدیریتی موجود و روش‌هایی که تا به حال در نهاد تصمیم‌گیری کشور شاهدش بوده‌ایم نمی‌توان آن را محقق کرد و به آن دست یافت… بگذریم.

روزنامه اطلاعات در ادامه تاکید کرده است: کوته سخن اینکه این روزها حال اقتصاد و کسب و کار مردم و حتی حال خود مردم چندان خوب و خوش نیست و فشار بر آنان مضاعف شده است. از آزمون و خطا و تکرار روش‌های اشتباه و تجربه شده گذشته باید دست برداشت و از نگرانی رو به تزاید جماعت نسبت به گرانی و تنگی معیشت بیشتر مردم کاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها