کد خبر: 600116
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۲۱:۱۰:۵۸
| |

هشدار روزنامه کیهان به خریداران ارز و طلا:

قیمت دلار با تدبیر دولت کاهش می‌یابد، منتظر عواقب باشید!

روزنامه کیهان نوشت: نرخ ارز حالا کم‌کم در حال تخلیه این حباب است و مردمی که در این شرایط به بازارهای سفته‌بازی مانند ارز و طلا ورود می‌کنند باید منتظر عواقب آن باشند.

قیمت دلار با تدبیر دولت کاهش می‌یابد، منتظر عواقب باشید!
کد خبر: 600116
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۲۱:۱۰:۵۸

روزنامه کیهان در گزارشی با اشاره به کاهش قیمت دلار آن را نتیجه «تدبیر» دولت دانست و به مردمی که در روزهای گذشته اقدام به خرید ارز و طلا کرده بودند هشدار داد که باید منتظر عواقب آن باشند!

به گزارش کیهان، به نظر می‌رسد دلایل مختلفی بر کاهش نرخ ارز تأثیر داشته ولی در این بین، تدابیر بانک مرکزی و اختیارات ویژه‌ای که این بانک در یک هفته گذشته برای مدیریت بازار ارز از شورای اقتصادی سران قوا اخذ کرده است، دلیل اصلی افت قیمت دلار در روزهای گذشته عنوان می‌شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد در روزهای آینده و با تداوم کاهش قیمت دلار، بازار ارز دوباره به کانال ۴۰ هزار تومان نزدیک شود و رفته‌رفته سوداگران در معرض ضرر و زیان بیشتری قرار بگیرند.

این روزنامه در ادامه با تاکید بر اینکه «تدبیر دولت به نتیجه نزدیک شد» نوشت: جمع‌بندی اتفاقات رخ داده در بازار ارز بیانگر این واقعیت است که نرخ ارز در نتیجه مجموعه‌ای از تحولات اقتصادی همچون شرایط تورمی و مسائل غیراقتصادی مانند جوسازی رسانه‌ای داخلی و خارجی با هدف ایجاد فضای ملتهب روانی در جامعه جهش کرد و حالا کم‌کم در حال تخلیه این حباب است و مردمی که در این شرایط به بازارهای سفته‌بازی مانند ارز و طلا ورود می‌کنند باید منتظر عواقب آن باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها