کد خبر: 599885
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۰:۲۵:۲۰
| |

یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

دولت دلیل نوسانات ارز را غیراقتصادی می‌داند

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به خبرهایی که از جلسه غیرعلنی مجلس دست‌به‌دست می‌شد واکنش نشان داد و گفت:تاکید معاون اول رییس جمهور رفع مشکلات معیشتی مردم است

دولت دلیل نوسانات ارز را غیراقتصادی می‌داند
کد خبر: 599885
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۲۰:۲۵:۲۰

 نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌دانم نقل قولی که از آقای مخبر منتشر شد براساس چه مبنایی بود، گفت: معاون اول رییس جمهور در مجلس بر لزوم حل سریع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و به نمایندگان هم گفت که دغدغه ارکان دولت حل مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش ایرنا، احسان ارکانی ضمن انتقاد از انتشار اخبار نادرست از جلسه غیرعلنی مجلس با مسئولان اقتصادی دولت اظهار داشت: مسئولان اقتصادی دولت اعلام کردند اکنون کشور به لحاظ منابع ارزی هیچ مشکلی ندارد و دلیل نوسانات بازار ارز نیز برخی مسائل غیر اقتصادی اعلام شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور نیز با سعه صدر نقطه نظرات نمایندگان را شنید و آخرین وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور را برای وکلای ملت تشریح کرد تا با هم فکری دولت و مجلس هر چه سریعتر نوسانات بازار ارز پایان یابد.

ارکانی با بیان اینکه نمی دانم نقل قولی که از آقای مخبر در برخی محافل منتشر شد بر اساس چه مبنایی بود، گفت: معاون اول رئیس جمهور در مجلس بر لزوم حل سریع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و به نمایندگان هم گفت که دغدغه تمام ارکان دولت حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی با بیان اینکه جلسه دولت و مجلس در راستای هم افزایی میان دو قوه برای خدمت به مردم بود، اظهار داشت: باید تلاش شود که مسئولان مختلف در بیان نقل قول ها دقت نظر کافی داشته باشند و واقعیت ها و همدلی ها و دغدغه ها را منعکس کنند تا شائبه ای پیش نیاید و مردم هم بدانند که نمایندگان مجلس در کنار دولتمردان تمام تلاششان را برای بهبود اوضاع به کار می‌گیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها