کد خبر: 599832
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۴:۳۲:۴۴
| |

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی:

مگر مجلس باید هرچه دولت بگوید تصویب کند؟

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعاهای رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته است تصویب کند

مگر مجلس باید هرچه دولت بگوید تصویب کند؟
کد خبر: 599832
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۴:۳۲:۴۴

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه و در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟

به گزارش مهر، رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته، تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد. ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.

 مسعود میرکاظمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها به نقل از بنده زدند که این عدد مربوط به ناترازی بودجه است، در حالی که رقمی که به آن اشاره کردم، ناترازی نبود بلکه مغایرت با لایحه دولت بود. مغایرت با ناترازی تفاوت دارد و بنده گفتم تاکنون ۴۴۳ همت مغایرت با لایحه دولت در بودجه ایجاد شده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی، گفت: بنده هم کاغذی را که صبح از روی آن این مطلب را مطرح کردم، الان در دست دارم و گفتم ۴۰۰ همت مغایرت ایجاد شده است. ما مسئول رسانه‌ها نیستیم که چه چیزی زدند.

وی بیان کرد: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته است تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها