کد خبر: 599524
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

هشدار کیهان به خریداران دلار؛ بازار ارز بی‌رحم است!

اندوخته سال‌های زندگی خود را بر باد ندهید

روزنامه کیهان نوشت: کارشناسان بار‌ها درباره ریسک بالای سرمایه‌گذاری در بازار ارز هشدار داده‌اند؛ بازاری بی‌رحم که بار‌ها ثابت کرده می‌تواند ‌اندوخته سال‌های زندگی افراد را یک‌شبه بر باد دهد.

هشدار  کیهان به خریداران دلار؛ بازار ارز بی‌رحم است!
کد خبر: 599524
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۰:۰۰:۰۰

 روزنامه کیهان ریزش بازار ارز را پیش‌بینی کرده و خطاب به خریداران دلار هشدار داده مراقب باشند اندوخته‌های سال‌های زندگی خود را یک شبه بر باد ندهند!

به گزارش کیهان، بررسی میدانی از بازار ارز فردوسی تهران نشان داد قیمت دلار که ظهر دیروز در بازار آزاد در آستانه عبور از کانال 61 هزار تومان بود، تنها طی چند ساعت وارد مدار نزولی شد.تا زمان تنظیم این گزارش، قیمت دلار وارد کانال 55 هزار تومان شده و فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند کاهش قیمت ارز ادامه داشته باشد. افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها در هر بازار مالی، زنگ خطری برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای آن بازار است؛ نشانه‌ای برای خروج از بازار پرریسک و حفظ سرمایه. اما در سوی دیگر بازار، ترس جاماندن از سود‌های بادآورده و یا بی‌ارزش شدن سرمایه، خریداران بی‌تجربه و صف‌نشین را گرفتار باتلاقی می‌سازد که خلاصی از آن جز با ضرر‌های مالی و بعضاً جانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

این روزنامه در ادامه نوشت: خرید و فروش ارز با قیمتی حدود ۵۰ درصد بالاتر در بازاری که نزدیک به ۱۰ درصد حجم کل معاملات ارزی کشور را به خود اختصاص می‌دهد، خود بزرگ‌ترین هشدار درباره دامی است که دلالان و سوداگران ارزی برای صید ماهیان کوچک بازار پهن کرده‌اند.کارشناسان بار‌ها درباره ریسک بالای سرمایه‌گذاری در بازار ارز هشدار داده‌اند؛ بازاری بی‌رحم که بار‌ها ثابت کرده می‌تواند ‌اندوخته سال‌های زندگی افراد را یک‌شبه بر باد دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها