کد خبر: 598269
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۵:۲۰:۲۸
| |

ایران‌خودرو اولین عرضه در بورس کالا را انجام داد

پژو 207 گیربکس دستی در بورس کالا 185میلیون تومان

پژو 207 گیربکس دستی در بورس کالا با قیمت 185میلیون تومان عرضه شد.

پژو 207 گیربکس دستی در بورس کالا 185میلیون تومان
کد خبر: 598269
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۵:۲۰:۲۸

ایران‌خودرو اولین دور از فروش اسفند ماهی محصولات خود از مسیر بورس کالا را با عرضه پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی روز دوم اسفندماه سال جاری آغاز می کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت پایه اولیه این خودروی هاچ بک (بدون صندوق عقب) ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است، بنابراین پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی را می توان ارزان ترین محصول این خودروساز دانست که در فروش پایان سالی این خودروساز از مسیر بورس کالا در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

البته ایران خودرویی ها در ادامه آخرین ماه از سال جاری فروش دنا با گیربکس دستی و دنا با گیربکس اتوماتیک، تارا با گیربکس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و همچنان اعضای خانواده هایما را در برنامه فروش بورسی خود جای داده اند.

فراموش نکنیم ایران خودرویی ها در آخرین ماه از فصل زمستان امسال برای فروش محصول جدید خود نیز اطلاعیه فروش صادر می کنند. آن طور که مدیران ارشد این خودروسازی برنامه ریزی کرده اند قرار است پژو ۲۰۷ تیپ ۵ پشت سر پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی روانه تابلوی بورس کالا شود.

البته احتمال افزایش تیراژ عرضه این خودرو نیز وجود دارد. دلیل این پیش بینی را باید در تیراژ عرضه تارا با گیربکس دستی که هفته آخر بهمن ماه امسال فروخته شد جست و جو کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص ابتدا اعلام کرده بود قصد دارد تا دو هزار دستگاه تارا با گیربکس دستی را روی تابلوی بورس کالا بفروش برساند اما در نهایت تیراژ آن را تا پنج هزار دستگاه افزایش داد.

متقاضیان برای خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی باید پنج شرط را دارا باشند. این شروط عبارتند از هر کد بورسی تنها می تواند نسبت به خرید یک خودرو از بورس کالا اقدام کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها