کد خبر: 598255
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

روزنامه دولت همچنان دلالان را مقصر افزایش نرخ دلار می‌داند!

فتح آخرین سنگر واسطه‌ها با آغاز بکار مرکز مبادله ارز و طلا

روزنامه ایران نوشت: دلالان با نیت‌های اقتصادی و سیاسی آخرین تلاش‌های خود را برای افزایش نرخ ارز از طریق کانال‌های تلگرامی انجام می‌‌دهند

روزنامه دولت همچنان دلالان را مقصر افزایش نرخ دلار می‌داند!
کد خبر: 598255
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه دولتی ایران، دلالان را مقصر افزایش نرخ ارز معرفی کرده و وعده داده با آغاز بکار مرکز مبادله ارز و طلا آخرین سنگر دلالان فتح خواهد شد!

به گزارش ایران، شمارش معکوس برای آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا، شروع شده است. مرکزی که به اعتقاد کارشناسان، نرخ‌سازی را به صورت کامل در اختیار می‌‌گیرد و بدین ترتیب آخرین سنگر دلالان و واسطه‌ها هم فتح خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: طی هفته‌های اخیر، پازل سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی در حال تکمیل است و با اضافه شدن هر تکه از این پازل، قیمت‌ها شفاف‌تر و رسمی‌تر می‌‌شود تا جایی که دیگر نرخ واحد و اصلی بازار ارز در مرکز مبادلات ارز و طلا کشف خواهد شد. این مرکز با توجه به اینکه قرار است به تمام نیازهای ارزی حتی خدماتی پاسخ دهد، خیابان فردوسی و سبزه میدان را از متقاضیان ارز خالی می‌‌کند؛ چرا که متقاضیان می‌‌توانند بدون محدودیت و در کمترین زمان ارز مورد نیاز خود را با نرخ‌هایی رسمی و منطقی خریداری کنند و دیگر به دلالان محتاج نباشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها