کد خبر: 596746
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۹:۲۲:۱۲
| |

برگزاری سی‌ودومین قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران‌خودرو

ثبت‌نام‌کنندگان خودرو منتظر پیامک باشند

قرعه‌کشی سی‌ودومین مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

ثبت‌نام‌کنندگان خودرو منتظر پیامک باشند
کد خبر: 596746
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۹:۲۲:۱۲

 گروه صنعتی ایران‌خودرو از ۱۳ بهمن ماه و در آستانه دهه فجر طرح پیش‌فروش یکساله چهار محصول خود را برای سه گروه متفاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده) به روش قرعه‌کشی و الزام تعریف حساب وکالتی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، در سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودور که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب و به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو اجرایی شد، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ عرضه شد.  

این طرح به مدت ۱۰ روز (تا پایان روز شنبه ۲۲ بهمن ماه) ادامه داشت و بدین ترتیب با پایان یافتن زمان ثبت‌نام، قرعه‌کشی این طرح همانطور که از پیش نیز اعلام شد، برای سه گروه متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده) به صورت همزمان ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه مراسم قرعه‌کشی مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به همین نشانی (ikco_ir)به صورت زنده پخش می‌شود. براین اساس علاوه براینکه مشتریانی که ثبت‌نام کرده، می‌توانند از ساعت ۱۴ امروز مراسم قرعه‌کشی را بصورت زنده مشاهده کنند،   نتایج در سایت گروه صنعتی ایران‌خودرو بارگذاری خواهد شد و همچنین پیامک برای منتخبان طرح ارسال می‌شود.

یادآوری می‌شود که تنها متقاضیانی امکان شرکت در این طرح و ثبت‌نام را داشته‌اند که تا ۱۷ بهمن ماه برای افتتاح حساب وکالتی خود نزد یکی از بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات اقدام و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو را به حساب مذکور واریز کرده بودند.  

احتمالا طبق روال همیشگی، پس از اعلام نتایج، برندگان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز الباقی وجه علی‌الحساب طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند؛ بدیهی است در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، نفرات ذخیره از لیست رزروی‌ها، جایگزین خواهند شد.

آن طور که گفته می‌شود، قریب به دو میلیون نفر در این طرح شرکت کرده‌اند. ظرفیت کلی این طرح ۱۰۰ هزار دستگاه خواهد بود که ۵۰ درصد ظرفیت به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۱۰ درصد به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده (غیرتاکسی) و ۴۰ درصد متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها