آقای رییسی چرا فکر می‌کنید‌ دلار به دستور شما گوش می‌کند و نوسان را تجربه نمی‌کند؟

روزنامه جهان صنعت نوشت، آقای رییسی چرا فکر می‌کنید شما از چهار رییس‌جمهور ‌قبلی برتر هستید و می‌توانید به دلار دستور دهید به حرف شما گوش کند و نوسان را تجربه نکند؟

 آقای رییسی چرا فکر می‌کنید‌ دلار به دستور شما گوش می‌کند و نوسان را تجربه نمی‌کند؟
کد خبر: 594924
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۰۳:۴۵:۰۰

روزنامه جهان صنعت با اشاره به اظهارات اخیر ابراهیم رییسی در «گفتگوی تلوزیونی با مردم» به کنایه از او پرسید چرا فکر می‌کند دلار به دستورش گوش می‌دهد و نوسان قیمت را تجربه نمی‌کند!

گزارش جهان صنعت،  سیدابراهیم رییسی برای هشتمین بار از صفحه تلویزیون با ایرانیان حرف زد. او همان حرف‌های تکراری را بار دیگر بر زبان آورد. چند پرسش از شما داریم:ا ول- آقای رییسی چرا فکر می‌کنید شما از چهار رییس‌جمهور ‌قبلی برتر هستید و می‌توانید به دلار دستور دهید به حرف شما گوش کند و نوسان را تجربه نکند؟ شما مانند آقای هاشمی‌رفسنجانی نیستید که پیش از ریاست‌جمهوری ریاست مجلس را در اختیار داشت و همه تکنوکرات‌های انقلابی گرد او جمع شده بودند، اما او هم نتوانست دلار را مهار کند.

جهان صنعت سوال دوم و سوم را اینگونه پرسید: چرا از تجربه ۱۸ ماه گذشته که نتوانستید قیمت دلار را تثبیت کنید درس نمی‌گیرید که نمی‌توانید اقتصاد را به اراده خود مدیریت کنید و چرا توجه نمی‌کنید که اقتصاد قانون خود را دارد؟ آقای رییسی به جای اینکه هر روز به وزیران گوناگون دستور دهید چنین و چنان کنند و باز هم چند وقت بعد دوباره همان دستورها را بدهید چرا آنها را تغییر نمی‌دهید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها