کد خبر: 592259
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سوال یک روزنامه از مسئولان؛‌ سرنوشت ۲۲ خودروی وارداتی که با سروصدا وارد کشور کردید، چه شد؟

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: ۱۹ دی‌ماه بود که بورس کالا اعلام کرد ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی را برای عرضه در تالار خودرو پذیرش کرده است. اما در طی ۱۰ روز گذشته دیگر هیچ خبری از خودروهای وارداتی منتشر نشد؛ حتی سرنوشت ۲۲ خودرویی که سوم دی‌ماه با سروصدای زیادی وارد کشور شدند نیز هنوز نامشخص است.

سوال یک روزنامه از مسئولان؛‌ سرنوشت ۲۲ خودروی وارداتی که با سروصدا وارد کشور کردید، چه شد؟
کد خبر: 592259
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی سرنوشت ۲۲ خودروی وارداتی را که سوم دی با سروصدای زیاد وارد کشور شد، بررسی کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، ۱۹ دی‌ماه بود که بورس کالا اعلام کرد ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی را برای عرضه در تالار خودرو پذیرش کرده است که شامل ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان چین و ۹ مدل خودرو از شرکت کیای کره جنوبی می‌شد، اما در طی ۱۰ روز گذشته دیگر هیچ خبری از خودروهای وارداتی منتشر نشد؛ حتی سرنوشت ۲۲ خودرویی که سوم دی‌ماه با سروصدای زیادی وارد کشور شدند نیز هنوز نامشخص است. 

این روزنامه در ادامه ه نقل از یک منبع آگاه تاکید کرد بورس کالا برای آغاز فروش وارداتی‌ها از واردکنندگان خواستار «قبض انبار گمرک» شده است. این بدین معناست که فروش منوط به حضور فیزیکی خودرو در گمرکات کشور است. این منبع آگاه همچنین تاکید کرد محصولات وارداتی کنونی نیز در انتظار تعیین قیمت پایه خودرو از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها