کد خبر: 591625
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۳:۵۲
| |

گاز ۱۶۰۰ مشترک تهرانی قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: مصرف گاز در تهران ۱۲۵ میلیون متر مکعب مصرف در روز گذشته بوده است، به همین دلیل گاز ۱۶۰۰ مشترک بدمصرف را در تهران قطع کردیم.

گاز ۱۶۰۰ مشترک تهرانی قطع شد
کد خبر: 591625
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۳:۵۲

در روزهای گذشته مصرف گاز در بخش خانگی از ۶۸۵ میلیون متر مکعب گذر کرد که تهرانی‌ها به مصرف ۱۴ درصدی نسبت به کل کشور از این میزان ۱۲۵ میلیون متر مکعب در روز مصرف داشتند. اما حالا خبر رسیده گاز ۱۶۰۰ مشترک بدمصرف تهرانی قطع شد خبری که مدیرعامل شرکت گاز استان تهران آن را تأیید کرد و گفت: مصرف گاز در تهران ۱۲۵ میلیون متر مکعب مصرف در روز گذشته بوده است، به همین دلیل گاز ۱۶۰۰ مشترک بدمصرف را در تهران قطع کردیم.

به گزارش مهر، به گفته وی این دسته از مشترکان تعهد می‌دهند که میزان مصرف خود را اصلاح کنند و یا ایراداتی که در ساختمان شأن وجود دارد برطرف کنند و بعد از این تعهد گاز آنها راوصل می‌کنیم و کنتور آنها مجدداً ۱۰ روز دیگر قرائت می شوداگر این روند مصرف رو به کاهش نباشد مجدداً قطع می‌شود. یعنی این دوره تکرار خواهد شد. این ساله باید هشدار جدی برای مشترکان باشد چرا که به نظر می‌رسد در این شرایط بحرانی نگاه جدی تر به مشترکان بد مصرف وجود دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران اضافه کرد: مشترکانی که در منازل خود که استخر دارند باید استخرشان را خالی کنند، در غیر این صورت گاز واحدشان را قطع می‌کنیم، در شرایط کنونی گاز استخرهای عمومی را قطع کردیم و قرار نیست خصوصی‌ها برقرار باشند؛ در صورتی که مردم با ما همکاری داشته باشند، به این مرحله که قطعی گاز حادث شود نخواهیم رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها