کد خبر: 591499
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۲۰:۱۰:۰۸
| |

کنایه یک روزنامه به تعطیلی گسترده گازی؛ زمستان سخت اروپا که مسئولان چشم‌انتظارش بودند به ایران رسیده!

زمستان سختی که برخی مسوولان و حتی افراد عادی و خبرنگارها به اروپا وعده می‌دادند و در انتظار تماشای آن بودند چندی است که به ایران رسیده. از قطع گاز پتروشیمی‌ها، سیمان و فولادی‌ها تا صنایع گوناگون در روزهای اخیر رسیده‌ایم به هشدار به خانواده‌ها برای پوشیدن لباس گرم در خانه‌ها.

کنایه یک روزنامه به تعطیلی گسترده گازی؛ زمستان سخت اروپا که مسئولان چشم‌انتظارش بودند به ایران رسیده!
کد خبر: 591499
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۲۰:۱۰:۰۸

روزنامه تعادل گزارشی از «تعطیلی گسترده گازی» دارد و به کنایه این اتفاق را هم به لیست «اقدامات دولت» اضافه کرده است.

به گزارش تعادل، هم اکنون زمستان سخت فرا رسیده و کم کم قطع گاز خانگی هم به فهرست اقدامات دولت اضافه خواهد شد. وزیر نفت در مصاحبه‌ای تبلیغ پوشش گرم و شال و کلاهش را می‌کند و همزمان از مردم خواهش می‌کند که در مصرف گاز صرفه جویی کنند. زمستان سختی که برخی مسوولان و حتی افراد عادی و خبرنگارها به اروپا وعده می‌دادند و در انتظار تماشای آن بودند چندی است که به ایران رسیده. از قطع گاز پتروشیمی‌ها، سیمان و فولادی‌ها تا صنایع گوناگون در روزهای اخیر رسیده ایم به هشدار به خانواده‌ها برای پوشیدن لباس گرم در خانه‌ها.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: بی تعارف هم اکنون زمستان سخت فرا رسیده و کم کم قطع گاز خانگی هم به فهرست اقدامات دولت اضافه خواهد شد. با توجه به برودت هوا، آموزش در بعضی از استان‌ها غیر حضوری شد و برخی ادارات نیز تعطیل شده‌اند. با توجه به برودت هوا و با تصمیمات مسوولان امر، برخی از استان‌ها در حوزه آموزش در مقاطع مختلف امروز غیر حضوری شده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها