کد خبر: 587100
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۳:۲۷:۲۶
| |

محمدتقی نقدعلی، نماینده مجلس:

قیمت خودرو مضحک شده است

یک نماینده مجلس گفت: قیمت های خودرو مضحک شده است؛ وارادت خودرو را آزاد کنید تا این وضعیت درست شود و از این وضعیت خارج شویم.

قیمت خودرو مضحک شده است
کد خبر: 587100
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۳:۲۷:۲۶

محمدتقی نقدعلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۲۲ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز وزیر صمت مشکل گرانی خودرو و سکه را ناشی از هجوم نقدینگی به این عرصه ها دانست، بنابراین تدبیر کنید. ریاست بانک مرکزی کجاست؟ وزیر اقتصاد کجاست؟ چرا نمی نشینید و بحث هجوم این نقدینگی سرگردان را کنترل کنید؟ هیات رئیسه مجلس چرا قانون مالیات عائدی بر سرمایه که می گوید یکی از راه های جلوگیری از این قضیه است را در اولویت اول قرار نداده‌اید؟

به گزارش ایسنا، عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو یادآور شد: قیمت های خودرو مضحک شده است و اساسا قابل توجیه نیست. برای بحث واردات چقدر در این مجلس ما قانون تصویب کردیم، متاسفانه واردات خودرو هزار صاحب دارد یک طرف مجمع تشخصیص، یک طرف سران قوا هستند.

نقدعلی افزود: وارادت خودرو را آزاد کنید تا این وضعیت درست شود و از این وضعیت خارج شویم. مگر یک خودرو بی قابلیت باید چند صاحب داشته باشد؟

نماینده مردم خمینی شهر خطاب به رئیس جمهور گفت: امنیت شغلی و معیشتی مردم باید در اولویت قرار بگیرد. برای نهادینه کردن و رسیدن به هدف امنیت شغلی و معیشتی و مسکن و ازدواج بعضی از مدیران بی انگیزه و سست باید کنار گذاشته شوند. اینها توان همراهی با قطار سریع جهادی دولت را ندارند. رئیس جمهور عراق در روز اول مسئولیت تمامی مسئولین سابق را عزل کرد، اما ما انتظار نداریم همه را عزل کنید ولی باید آن بی لیاقت ها را کنار بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها