کد خبر: 587021
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۳:۱۰:۲۲
| |

آخرین امید اجاره‌نشین‌ها هم از بین رفت

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بررسی‌‌‌ها نشان می‌دهد، سطح اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی برای واحدهای مسکونی با عمربنای بالاتر از 15 سال نیز به میزان محسوسی رشد داشته است و از سوی دیگر فاصله اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی این آپارتمان‌‌‌ها با واحدهای با عمربنای کمتر نیز کاهش یافته است.

آخرین امید اجاره‌نشین‌ها هم از بین رفت
کد خبر: 587021
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۳:۱۰:۲۲

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد که افزایش اجاره‌بها به واحدهای مسکونی با عمر بالا نیز سرایت کرده و آخرین پناهگاه مستاجرها هم از بین رفته است. 

به گزارش دنیای اقتصاد، شوک اجاره‌‌‌نشینی، به بازار واحدهای مسکونی با عمربنای بالا یا آپارتمان‌‌‌های مسن نیز سرایت کرد. بررسی‌‌‌ها و تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد، در حالی که بازار اجاره واحدهای مسکونی مسن و سالخورده به عنوان آخرین سنگر و پناهگاه مستاجرها به دلیل کمتر بودن سطح اجاره‌‌‌بها، از ماه‌‌‌های قبل و همزمان با ثبت تورم بالا در این بازار در ماه‌‌‌های متوالی، مورد توجه خانوارهای کم‌‌‌درآمد قرار گرفته بود اما رصد شرایط در این بخش از بازار اجاره نشان‌دهنده دشوارتر شدن اوضاع برای خانوارهای متقاضی این آپارتمان‌‌‌هاست.

دنیای اقتصاد سپس نوشته است: بررسی‌‌‌ها نشان می‌دهد، سطح اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی برای واحدهای مسکونی با عمربنای بالاتر از 15 سال نیز به میزان محسوسی رشد داشته است و از سوی دیگر فاصله اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی این آپارتمان‌‌‌ها با واحدهای با عمربنای کمتر نیز کاهش یافته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها