کد خبر: 586734
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۶:۳۰:۱۷
| |

روزنامه همشهری:

اعتراف به خسارت اختلالات و محدودیت‌های اینترنتی؛ باید شرایط به حالت عادی بازگردد

روزنامه همشهری نوشت: با گذشت نزدیک به 3 ماه از آغاز ناآرامی‌ها و در پی آن تشدید اختلالات اینترنتی و محدودیت‌های مرتبط، کاربران منتظرند که اینترنت به‌تدریج به شرایط عادی بازگردد.

اعتراف به خسارت اختلالات و محدودیت‌های اینترنتی؛ باید شرایط به حالت عادی بازگردد
کد خبر: 586734
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۶:۳۰:۱۷

روزنامه همشهری ضررهای اقتصادی را که اختلالات اینترنتی و محدودیت‌های ایجاد شده در پلتفرم‌ها ایجاد کرده، مرور و اعتراف کرد دولت هم در این مدت ضرر کرده است. اپراتورها و شرکت پست دو نمونه، مورد اشاره روزنامه همشهری هستند که متضرر شده‌اند و این روزنامه تاکید کرده است دیگر باید اینترنت باید به شرایط عادی بازگردد.

به گزارش همشهری، با اختلالات اینترنتی و محدودیت‌های ایجاد شده در پلتفرم‌های کسب‌وکاری طیف گسترده‌ای از فعالان اقتصادی متضرر شدند. این خسارت‌ها به حدی بود که کسب‌وکارهای مرتبط دولتی و خصوصی هم از این اتفاق متاثر شدند. علاوه بر شرکت پست، اپراتورها هم با خسارت روبه‌رو شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: اگرچه آمارهای متفاوتی از ضرر و زیان اپراتورها منتشر می‌شود، اما گزارش مهرماه سایت کدال حاکی از این است که اپراتور همراه اول در مقایسه با ماه قبل (شهریور1401) با کاهش درآمد 743میلیارد تومانی روبه‌رو بوده است...همچنین خسارت محدودیت‌های اخیر به کسب‌وکارهای مرتبط ازجمله شرکت ملی پست را هم نباید از نظر دور داشت.

همشهری سپس تاکید کرده است: با گذشت نزدیک به 3ماه از آغاز ناآرامی‌ها و در پی آن تشدید اختلالات اینترنتی و محدودیت‌های مرتبط، کاربران منتظرند که اینترنت به‌تدریج به شرایط عادی بازگردد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها