کد خبر: 582360
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۱:۰۰:۲۴
| |

آگهی

شیرینی عسل طعم دلپذیری به ثروتم بخشید

با توجه به اینکه زنبور عسل فرآورده های فراوانی از جمله عسل و ژل رویال دارد می توان روی این حوزه به خوبی کسب درآمد کرد.

شیرینی عسل طعم دلپذیری به ثروتم بخشید
کد خبر: 582360
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۱:۰۰:۲۴

با توجه به اینکه زنبور عسل فرآورده های فراوانی از جمله عسل و ژل رویال دارد می توان روی این حوزه به خوبی کسب درآمد کرد لذا با ورود به حوزه عسل و ژل رویال توانستم ثروت زیادی را به دست بیاورم و در این راه طعم دلپذیری به زندگی خودم ببخشم در اینجا شما را با این حوزه بیشتر آشنا خواهم کرد.

عسل صادراتی

عسل صادراتی مرغوب ایران می تواند سود و منفعت بسیار زیادی برای تجار داشته باشد اما به علت اشتباهاتی که تاجران قبلی این حوزه مرتکب شده اند باید ابتدا برندسازی کرده و سپس اقدام به صادرات و سرمایه گذاری نمود. تجارت عسل مرغوب ایرانی تجارت عسل ایرانی کلاً بازار بسیار پر سودی دارد هم در ایران و هم در بحث صادراتی اش، که در انتها هم به شمایی که می‌ خواهید وارد این بازار شوید و می خواهید از این بازار و این تجارت نهایت بهره را ببرید توضیح می دهیم که با چه نقشه ای جلو بروید و چه کار کنید که بتوانید با کمترین ریسک و کمترین دغدغه وارد بازار شوید و پول در بیاورید.

انواع ژل رویال

زنبور عسل دارای تولیدات متنوع است که هر کدام از آنها می‌توانند منبع درآمدی برای زن باردار باشد از جمله این تولیدات می‌توان تولید عسل، گرده گل، موم، انواع ژل رویال صنعتی گیاهی و سنتی و درآمد حاصل از آن می توان نام برد و تولید پودر ژل رویال مهم ترین و اقتصادی ترین برای ساخت کرم و امثال آن می باشد. در علوم دوم اصلاح نژاد دام بهترین ابزار برای بهبود پایدار فرآورده های دامی است که در صنعت پرورش زنبور عسل امکان کنترل شرایط محیطی از جمله تغذیه و بهداشت کم است. یکی از جنبه های مهم پرورش این حشره مفید اصلاح نژاد آن مطابق با نیازهای کشور و تولید ژل سلطنتی رویال پوست می باشد بنابراین برای بهبود پرورش و افزایش تولیدات زنبور عسل طراحی برنامه های دقیق نژادی ضروری به نظر می‌ رسد و برای طراحی یک برنامه اصلاح نژادی کارا شناخت همه جانبه جامعه مورد نظر ضروری است.

2

عسل اشترانکوه

مهم ترین استان های تولید کننده عسل در ایران در این بخش می خواهیم به چهار تا از مهم ترین استان هایی که عسل ایرانی در آنها تولید می ‌شود اشاره کنیم، استان ‌هایی مثل کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از استان هایی هستند که عسل ایرانی در آنها به وفور تولید می ‌شود و داخل بازار عرضه می‌ شود. همچنین عسل اشترانکوه یکی از بهترین انواع عسل محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد.

3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها