کد خبر: 582347
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۰۹:۴۰:۰۹
| |

آگهی

ترشی چاشنی ثروت را به زندگیم بخشید

شاید برایتان عجیب باشد که با ترشی هم بتوان به ثروت رسید اما این امر ممکن است به شرطی که در مسیر درست باشید.

ترشی چاشنی ثروت را به زندگیم بخشید
کد خبر: 582347
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۰۹:۴۰:۰۹

شاید برایتان عجیب باشد که با ترشی هم بتوان به ثروت رسید اما این امر ممکن است به شرطی که در مسیر درست باشید. این مسیر درست را میتوانید با استفاده از اینترنت طی کنید. این بستر قابلیت سودآوری در محصولات بسیاری از جمله ترشی را دارد.

ترشی سیر

آیا می دانید که برای خرید ترشی سیر هفت ساله واقعی باید به کدام فروشگاه یا کدام مراکز فروش ترشی سیر مراجعه کنید. بی گمان شما هم از فواید و خواص بی نهایت مفید ترشی سیر هفت ساله چیزهایی شنیده اید و یا حتی یکی دو بار ترشی سیر هفت ساله را خریده و مصرف کرده اید و اکنون دنبال پیدا کردن و خریدن ترشی سیر هفت ساله اصل و واقعی هستید. ما در این مقاله علاوه بر توضیحات مفصل درباره ترشی سیر هفت ساله، روش های خرید عمده آن را هم برایتان شرح خواهیم داد.

ترشی فلفل

یکی از محبوب ترین انواع ترشی موجود در بازار ترشی فلفل تند است که نمونه های تولید شده آن در همدان، ارومیه و‌ تهران مطرح می باشند در این مقاله سعی داریم تا با بررسی خصوصیات انواع ترشی فلفل و شرایط خرید و‌فروش آنها به صورت عمده آشنا شویم. انواع ترشی فلفل را با دستورهای مختلف می توان تهیه کرد اما مواد اصلی برای تهیه این ترشی خوشمزه شامل فلفل سبز و‌ تازه، سیر، سرکه، نمک و سبزیجات مختلف می‌ باشد که بر حسب منطقه جغرافیایی و ضائقه افراد متفاوت می باشد.

با توجه به این که انواع ترشی دارای خاصیت اشتها آوری هستند از این رو مصرف آن به همراه غذا برای کسانی که قصد کاهش وزن را دارند توصیه نمی شود همچنین به دلیل تند بودن فلفل، ترشی آن نیز تند و آتشین است و به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که با ناراحتی معده مواجه هستند مناسب نمی باشد.

2

ترشیجات محلی

ترشیجات محلی منبع غنی از فیبر است که به حفظ سلامتی بدن بسیار کمک می کند ترشی که از فرایند تخمیر سبزیجات با آب و نمک و سرکه تهیه می شود واین عمل علاوه بر این که ازفساد موادغذایی وسبزیجات جلوگیری می کند ترکیبی عالی ازباکتری های پروبیوتیکی خواهد بود، که به عنوان محصول جانبی ترشیجات تهیه و مصرف می شود.

مصرف این پروبیوتیک ها به شفافیت پوست وعملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن ، سلامت دستگاه گوارش وحتی به کاهش افسردگی نیز کمک می کند ترشی دارای حجم زیادی آنتی اکسیدان است آنتی اکسیدان طبیعی سبزی و میوه هادرترشی حفظ میشود درحالی که مصرف این مواددرپخت وپز باعث ازبین رفتن بخشی از ویتامین هاوخواص آنتی اکسیدانی آنها شود.

امادرطی روندتخمیر مواد غذایی در ترشیها این خواص به همان صورت حفظ خواهند شد باید بدانید که آب ترشی حتی باعث افزایش مقدار آنتی اکسیدان و تقویت سیستم ایمنی بدن خواهدشد.

آنتی اکسیدان بالای ترشیجات وادویه های موجود درانهامی تواند باعث جلوگیری از ابتلا به سرطان نیز شود طبق گزارشات منتشرشده از مراکز تحقیقاتی مختلف، مصرف غذاهای تخمیرشده مثل انواع ترشی (لیته، بادمجان ، مخلوط، سیر، آلبالو) می تواند به پایین نگه داشتن میزان قندخون کمک زیادی کند بنابراین افزودن مواد غذایی تخمیر شده و ترشی ها به وعده های غذایی می تواند برای قندخون مبتلایان به دیابت بسیار مفید باشد.

22

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها