کد خبر: 581346
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۴:۱۰:۲۶
| |

پیش‌بینی یک روزنامه از بازار اجاره‌بهای مسکن:

روند افزایش اجاره ماهانه مسکن ادامه یابد تورم بالاتر از ۴۱ درصد در پی خواهد داشت

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در صورت ادامه‌دار شدن رشد شدید ماهانه اجاره مسکن، تورم نقطه‌‌ای در ماه‌های بعد بالاتر از تورم نقطه‌‌ای 41 درصدی شهریور و مهرماه، باشد.

روند افزایش اجاره ماهانه مسکن ادامه یابد تورم بالاتر از ۴۱ درصد در پی خواهد داشت
کد خبر: 581346
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۴:۱۰:۲۶

روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به رشد بی‌سابقه اجاره‌نشینی در مهر ماه، پیش‌بینی کرده در صورت ادامه‌دار شدن رشد شدید ماهانه اجاره مسکن، تورم نقطه‌‌ای در ماه‌های بعد بالاتر از تورم نقطه‌‌ای 41 درصدی شهریور و مهرماه، باشد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سرعت رشد ماهانه اجاره‌بهای مسکن به‌رغم عبور بازار اجاره از فصل اصلی نقل و انتقالات، رکورد زد. میانگین مبلغ اجاره آپارتمان هم در تهران و هم در سایر شهرهای کشور، مهر ماه امسال ۷درصد نسبت به شهریور افزایش پیدا کرد؛ به‌طوری‌که این میزان رشد ماهانه دست‌کم از سال‌۹۲ تاکنون که ارقام نوسان هزینه اجاره‌نشینی به ثبت رسیده، بی‌سابقه است.

دنیای اقتصاد در ادامه پیش‌بینی کرده است: بازار پاییزی اجاره‌‌بهای مسکن در حالی در نخستین ماه از این فصل با تورم ماهانه شدید مواجه شده است که به نظر می‌‌رسد اثر این رشد شدید ماهانه، خود را در تورم نقطه‌‌ای ماه‌های بعد منعکس خواهد کرد. در صورت ادامه‌دار شدن رشد شدید ماهانه اجاره مسکن، تورم نقطه‌‌ای در ماه‌های بعد بالاتر از تورم نقطه‌‌ای 41 درصدی شهریور و مهرماه، دور از انتظار نیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها