کد خبر: 578929
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۰۸:۲۰:۳۴
| |

دولت قانون ساخت مسکن را اجرایی کند

عضو کمیسیون عمران مجلس از دولت در اجرای قانون ساماندهی بازار مسکن در کشور گلایه کرد.

دولت قانون ساخت مسکن را اجرایی کند
کد خبر: 578929
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۰۸:۲۰:۳۴

علی اصغر خانی نماینده مجلس درباره بازار مسکن و وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن، بیان کرد: قانون جهش تولید مسکن که از سوی مجلس به تصویب رسید هیچ ایرادی ندارد؛ در تصویب این قانون بحث های کارشناسی مفصلی با اخذ نظر مجلس و دولت صورت گرفت و بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی نیز در روند بحث های کارشناسی این قانون اظهار نظر کردند.

به گزارش ایسنا، این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس اقدامات لازم را در ریل گذاری با تصویب قانون برای ساماندهی بازار مسکن انجام داده است، اظهار کرد: مجری اجرای قانون دولت است. اکنون سوال این است که چرا این قانون اجرایی نشده است؟ ما واقعا از دولت گلایه مند هستیم، انتظار ما این بود که در سال ۱۴۰۰ یک میلیون مسکن ساخته می شد، اما متاسفانه این اتفاق رقم نخورد، در سال ۱۴۰۱ بنا بود دو میلیون واحد مسکونی ساخته شود اما این اتفاق نیز نیفتاد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه اراده قوی در ارکان دولت برای اجرای قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن وجود ندارد،‌ تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز ملاحظاتی دارد که بازهم مشکلات و کمبودهای این وزارتخانه به دولت باز می‌گردد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها