با 2 میلیارد تومان کجا می‌توانید خانه بخرید؟

آپارتمان ۱۰ ساله‌ای در محله پیروزی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل ۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با 2 میلیارد تومان کجا می‌توانید خانه بخرید؟
کد خبر: 573383
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۲:۲۴:۰۷

از آنجایی که واحد های ۱۰ ساله تهران جزو واحد های میانسال کلانشهر تهران به حساب می‌آیند، علاوه بر قیمت نسبتا متعادل این واحد ها می‌توان به سلامت سازه و فرسوده نبودن تجهیزاتی که در ساخت این واحد به کار رفته است اشاره کرد. بنابرین افراد زیادی متقاضی خرید این واحد ها هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شما با سرمایه ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در باغ‌فیض با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمانی با متراژ ۱۶۸ متر در محله گیشا(کوی‌نصر) که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دار

آپارتمان ۱۰ ساله دیگری در محله پیروزی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۱۰ ساله در سهروردی با متراژ ۱۰۹ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر برای سرمایه‌گذاری واحدی با قیمت مناسب تر می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۱۰ ساله در محله سلسبیل با متراژ ۵۸ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۷۳ متری در محله پونک درحالی که از ساخت این واحد نیز ۱۰ سال می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۱۲۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن واحد می‌گذرد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها