کد خبر: 572756
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۲:۴۲:۰۲
| |

عادل طالبی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی:

۲.۴ میلیون شغل در بستر اینستاگرام ایجاد شده است

آمار نشان می‌دهد بیش از دو میلیون و چهارصد هزار کسب و کار بر بستر اینستاگرام ایجاد شده است.

۲.۴ میلیون شغل در بستر اینستاگرام ایجاد شده است
کد خبر: 572756
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۲:۴۲:۰۲

عادل طالبی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با ذکر این نکته که اختلالات اینترنت فضای کسب و کارهای مجازی را با بحران روبرو کرده است، گفت: من با امار و اراقم حرف می‌زنم. گزارش لایف‌وب را ببینید. این گزارش نشان می‌دهد از برج ۹ پارسال بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش را در پست‌های اینستاگرام شاهدیم.

وی گفت: کسب و کارها که تعطیل نشده است، در این فضا وقتی پست‌ها کاهش یافته یعنی دسترسی ما کم شده است. یک روز نمی‌شود کامنت بگذاریم، یک روز دسترسی به استوری محدود است و یک روز پست گذاشتن مشکل دارد.

طالبی گفت: آمار نشان می‌دهد بیش از دو میلیون و چهارصد هزار کسب و کار در این بستر ایجاد شده است. اما همین آمار می‌گوید استفاده از شبکه‌های اجتماعی کاهش یافته است.پس نتیجه می‌گیریم فضا بسته شده و دائما قطعی داریم.

وی گفت: شما گزارش وزیر را نگاه کنید تست سرعت داخلی استناد می‌کند در حالی که مدیرعامل یکی از اپراتورها رسما اعلام کرد بیش از هشتاد درصد پهنای باند ما بین المللی است.

طالب تاکید کرد: از کسانی که ۲۱ سال است فروشگاه اینترنتی دارند بپرسید چرا اینقدر قطعی داریم؟ پورت‌ها دارد بسته می‌شود. دو سرور نمی‌توانند با همدیگر ارتباط بگیرند. این عملا دستکاری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها