کد خبر: 571649
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۸:۳۱:۵۵
| |

ارسال محموله ۱۰۰ تنی کمک‌های هلال احمر ایران به سیل‌زدگان پاکستان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال ۱۰۰ تن محموله زیستی و بشر دوستانه برای کمک به سیل‌زدگان در پاکستان خبرداد.

ارسال محموله ۱۰۰ تنی کمک‌های هلال احمر ایران به سیل‌زدگان پاکستان
کد خبر: 571649
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۸:۳۱:۵۵

مهدی ولی‌پور درباره ارسال کمک‌های امدادی به پاکستان اظهارکرد:‌ با توجه به وقوع سیل در پاکستان روز گذشته دکتر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با آسیب‌دیدگان سیل اخیر در آن کشور همدردی و اعلام آمادگی کرد تا در صورت نیاز تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر ایران به پاکستان اعزام شوند. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا نیز قرار است فردا ۱۰۰تن محموله زیستی و بشر دوستانه از سوی جمعیت هلال احمر ایران به مقامات پاکستان تحویل داده شود. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این ۱۰۰ تن محموله شامل موکت، چادر و پتو بوده و بارگیری شده است، گفت: این اقلام شامل بیش از ۲۰۰۰ تخته موکت، ۱۰۰ دستگاه چادر و ۴۰۰۰ تخته پتو و ... است که فردا به مسئولان مربوطه در کشور پاکستان تحویل داده می‌شود.

ولیپور در پایان گفت: در راستای امدادرسانی و حضور امدادگران و تیم‌های درمانی نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم اما فعلا قرار نیست که به این کشور نیرو اعزام کنیم، اما در صورت امکان این آمادگی از سوی جمعیت هلال احمر وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها