۱۵۰ میلیارد ریال خسارت اولیه سیل به تاسیسات آب‌رسانی غرب مازندران

مدیر عامل آبفا مازندران از وارد آمدن ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت اولیه سیل به تاسیسات آب‌رسانی در غرب استان خبر داد.

۱۵۰ میلیارد ریال خسارت اولیه سیل به تاسیسات آب‌رسانی غرب مازندران
کد خبر: 566169
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۷:۴۰:۰۵

بهزاد برارزاده دربازدید از مناطق سیل‌زده غرب مازندران درباره میزان خسارت وارده به شبکه آبرسانی این مناطق گفت: بخشی از تاسیسات آب‌رسانی در نور، چالوس،آمل،تنکابن و کلاردشت از مدار خارج شده است.

به گزارش فارس، وی اظهار کرد: سیل به دو کیلومتر خط انتقال در روستاهای مرج و یالده شهرستان نور خسارات وارد کرد و یک دهنه چشمه در این منطقه آسیب دید، همچنین سه کیلومتر شبکه و خطوط انتقال در روستاهای چالوس به همراه تاسیسات آبرسانی تخریب و دو کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع هم در روستاهای شهرستان آمل از مدار خارج  شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ادامه داد: سیلاب به ۶ کیلومتر خط انتقال در روستاهای «کترولات، راور، پلت هال، مران، هلوکله و قاضی محله» در شهرستان تنکابن و نیز یک باب مخزن ذخیره ۵۰ متر مکعبی آسیب وارد آورد و ۲ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای کلاردشت هم از مدار خارج شد و به تصفیه خانه کلاردشت هم خساراتی وارد آمد.

برارزاده تصریح کرد: تعدادی از این روستاهاتحت پوشش آبفا نیستند اما به منظور رفع مشکلات آبرسانی در تمامی روستاهای سیل‌زده، علاوه بر انتقال لوله‌های آب‌رسانی به این مناطق چندین دستگاه تانکر سیار آبرسان هم در این مناطق مستقر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها