کد خبر: 564188
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۱:۴۲:۳۵
| |

نمایندگان استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز:

گروه بهمن متناسب با نیاز روز جامعه و سلیقه مشتری خودرو تولید می‌کند

نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.

گروه بهمن متناسب با نیاز روز جامعه و سلیقه مشتری خودرو تولید می‌کند
کد خبر: 564188
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۱:۴۲:۳۵

نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.

گروه بهمن استاندارهای لازم برای خودرو را رعایت می‌کند

محسن علی‌زاده نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه خودرو در شیراز به پیشرفت روز افزون گروه بهمن در حوزه تولید محصولات  با کیفیت اشاره و بیان داشت: این گروه خودروسازی خودروهای جدیدی را طراحی کرده که متناسب با نیاز روز جامعه است و در کنار آن اشتغال و تولید را نیز به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه گروه بهمن استانداردهای لازم یک خودرو را کاملا رعایت می کند؛ اظهارداشت: انتظار داریم خطوط تولید این گروه خودروسازی گسترش یابد.

علی‌زاده به عرضه خودروهای گروه بهمن در بورس کالا نیز اشاره و تصریح کرد: کمک خواهیم کرد با عرضه خودروهای این مجموعه در بورس کالا و حذف قیمت گذاری دستوری، شاهد رونق، شکوفایی، نوآوری و توسعه بیشتر در خطوط تولید محصولات گروه بهمن باشیم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با کمک شرکت هایی نظیر گروه بهمن در آینده می توانیم در صنعت خودرو خودکفا و وابستگیمان به خارج قطع شود.

گروه بهمن یک شرکت خودروسازی پویا در کشور است

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون انرژی با تاکید بر سابقه پرآوازه گروه بهمن در صنعت خودروی کشور بیان داشت: این مجموعه در حوزه خودروهای سواری و تجاری و نیز تولید موتور سیکلت ها به تولید محصولات متنوع مبادرت ورزیده که این امر نشان می دهد گروه بهمن یک شرکت پویا در صنعت خودروسازی است و متناسب با نیاز روز جامعه و سلیقه مشتری در بازار مصرف داخلی و حتی خارجی گام بر می دارد.

حسین زاده خاطر نشان کرد: در چارچوب رکن قانون گذاری آمادگی داریم برای رفع موانع تولید این مجموعه کمک کنیم تا این شرکت پیش از پیش نامش پر آوازه باشد.

جایگاه خوب گروه بهمن در صنعت خودروی کشور

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه خودروی شیراز با تاکید بر اینکه در مجلس یازدهم کمیسیون ویژه جهش تولید با هدف رفع موانع تولید و کمک به تسهیل شرایط تولید کننده تشکیل شده است، گفت: انتظار داریم تولید کنندگان نیز با ارائه نقطه نظرات، طرح مشکلات و پیشنهاداتشان تعامل بیشتری با خانه ملت و کمیسیون ویژه جهش تولید داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه گروه بهمن به لحاظ کیفیت خوب و تنوع محصولات سومین خودرو ساز کشور به شمار می رود، تصریح کرد: دولت نباید با ورود به بحث قیمت گذاری و نیز میزان تیراژ تولید در روند کار شرکت های خودروساز خصوصی دخالت کند.

باید موانع تولید از سر راه بخش خصوصی برداشته شود

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه برنامه و بودجه با تاکید بر محصولات خوب این شرکت خودروساز اظهار داشت: باید موانع تولید از سر راه تولید کنندگان بخش خصوصی برداشته شود و مورد حمایت و کمک قرار بگیرند.

گفتنی است؛ محصولات گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز در چهار گروه موتورسیکلت، سنگین، تجاری و سواری در بازه زمانی ۲۱ الی ۲۴ تیرماه در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفت.

در گروه خودروهای سواری، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت برای اولین بار در معرض دید علاقمندان قرار گرفت؛  به همین ترتیب در دسته خودروهای تجاری سبک، خودروی کاپرا و اینرودز معرفی شد.

بهمن محصولات جدید خود در حوزه خودروهای سنگین را به این نمایشگاه آورد؛ کامیون 26 تن، FAW 460، فورس 8.5 تن، امپاور از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که معرفی شدند.

همچنین؛ در حوزه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول داشت و خودروی آتش نشانی، مینی بوس پگاسوس، اتوبوس CITY12  در معرض دید قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها