کد خبر: 562951
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۲۰:۲۰:۲۸
| |

اعتبار۲۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل جاده محمدآباد-جاسک در سفر رئیس جمهور به کرمان

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل جاده استراتژیک و ترانزیتی محمدآباد به جاسک از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کرمان است.

اعتبار۲۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل جاده محمدآباد-جاسک در سفر رئیس جمهور به کرمان
کد خبر: 562951
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۲۰:۲۰:۲۸

منصور شکراللهی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج اظهار داشت: در پذیرش مسؤولیت اصل بر رضایتمندی مردم است.

به گزارش فارس، وی پیرامون اهمیت توسعه جنوب کرمان در دولت مردمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه جنوب کرمان، ریاست محترم جمهور در بخشی از حکم استاندار کرمان پیرامون توسعه جنوب مرقوم کردند که جنوب استان به‌صورت ویژه دیده شود و در این راستا نیز استاندار نخستین سفر خود را به  پنج شهرستان جنوبی اختصاص داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیرامون سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: قطعا در این سفر اعتبارات خوبی جهت توسعه زیرساخت‌های این منطقه رقم خواهد خورد که نمونه آن  تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل جاده استراتژیک و ترانزیتی محمدآباد به جاسک است که با تکمیل آن اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل رقم خواهد خورد.

 شکراللهی پیرامون استقلال جنوب کرمان نیز خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات تاریخی و اساسی مردم این منطقه  استقلال جنوب کرمان بوده است و این خواسته مردم در راستای برخورداری از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه کشاورزی، معادن و صنعت است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده مخالف استان شدن واستقلال جنوب نیستم اما مرکز این استان جدید ضرورت دارد با رعایت انصاف و نظریات کارشناسی بر مبنای جمعیت، وسعت، پدافندغیرعامل، در مسیر سیل و حوادث طبیعی بودن و اتصال به دریا مکان‌یابی شود.

وی پیرامون استقلال جنوب کرمان خطاب به نخبگان و جوانان جنوب کرمان گفت: امروز در آستانه یک فرصت تاریخی جهت توسعه جنوب کرمان هستیم و ضرورت دارد که با وحدت و حفظ اصول در راستای استقلال جنوب گام برداریم.

شکراللهی خطاب به فرماندار جدید تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای ولایی و نخبه با محوریت امام جمعه کهنوج جهت توسعه کهنوج بزرگ باید گام‌های بلند و موثری برداشته شود.

در این مراسم اصغر سنجری به‌عنوان فرماندار جدید کهنوج معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها