کد خبر: 562720
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۴:۵۲:۲۳
| |

معاون پارلمانی رئیس جمهور در کلاله:

تاکید دولت بر توسعه روابط خارجی/ منافع مردم خط قرمز ماست

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت همواره از توسعه روابط خارجی برای تامین منافع مردم استقبال می کند، گفت: هیچ گاه نخواهیم گذاشت برخی در داخل و خارج دولت و ملت ایران را از منافع خود محروم کنند.

تاکید دولت بر توسعه روابط خارجی/ منافع مردم خط قرمز ماست
کد خبر: 562720
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۴:۵۲:۲۳

سید محمد حسینی که امروز در عید سعید قربان به استان گلستان و منطقه ترکمن نشین شرق استان گلستان (کلاله و گنبدکاووس) سفر کرده است در جمع مردم شهرستان کلاله با اشاره به اینکه مردم اهل سنت در استان گلستان نمونه کامل وحدت، برادری و هم افزایی برای توسعه کشور هستند، اظهار کرد: امروز در کلاله مفهوم واقعی همدلی و یکرنگی را شاهد بودیم که نشان از هوشمندی و درایت مسئولان ارشد و نخلگان و علمای این شهرستان دارد.

به گزارش ایسنا، وی که در مجتمع شیخ داغستانی برای مردم سخن می گفت با بیان اینکه مسلمانان در روز عید قربان نزاع و کشمکش را کنار گذاشته و فراتر از قومیت، نژاد، ملیت و مذهب در کنار هم قرار می‌گیرند، افزود: دشمنان در این روزها عزا گرفته اند زیرا می بینند که مردم شریف ایران اسلامی با کنار زدن توطئه های آنان محکم و استوار بر آرمانهای خود ایستاده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم منافع ملی را اولویت نخست خود در سیاست های داخلی و خارجی خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: ما ارتباط گسترده و منطبق بر منافع مردم را در حوزه سیاست های خارجی در دستور کار قرار داده و به همین منظور در ماههای اخیر تحرکات دیپلماتیک کشور با رشد قابل توجهی رو به رو شده است.

حسینی بر مدبرانه بودن سفر مسئولان دولت به کشورهای همسایه و برقراری روابط با آنها، تاکید کرد و گفت: تدابیر ویژه دولت برای ارتباطات گسترده بر اساس راهبرد کلان نظام بوده و در همین راستا سفرهای اخیر به کشورهای تاجیکستان و ترکمنستان در این دولت انجام شده است.

وی موقعیت ایران در بحث روابط با کشورهای ساحل خزر و ارتباط با قطر، عمان و روسیه را ممتاز دانست و ادامه داد: به شما این اطمینان را می‌دهیم که اعضای دولت و وزیران، معاونان رییس جمهور و استانداران بر اساس احساس وظیفه شبانه روز در حال خدمت و گره‌گشایی از کارهای مردم هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین به نمایندگی از رئیس جمهور از همراهی مردم استان گلستان با دولت قدردانی کرد و گفت: مردم ترکمن به همانند سایر اقوام در فعالیت‌های سیاسی مشارکت دارند و وفاداری خود را به نظام اسلامی اعلام کردند و یکپارچه و متحد در کنار دیگر اقشار و گروه‌ها در کنار دولت هستند که این مهم جای قدردانی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها