نماینده مردم گرمی در مجلس:

بانک‌ها در تسریع پرداخت تسهیلات ضمانت را آسان بگیرند

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: کم کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قابل قبول نیست و باید برای تسریع پرداخت تسهیلات، ضمانت را آسان بگیرند.

بانک‌ها در تسریع پرداخت تسهیلات ضمانت را آسان بگیرند
کد خبر: 562329
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۱۷:۳۶:۲۳

ولی اسماعیلی در گفت‌وگویی با گلایه مندی از ادارات شهرستان اظهار کرد: کم کاری بانک‌ها قابل قبول نیست و منطقی نیست من دنبال جذب سرمایه گذار با تحمل فشار زیاد باشم، بعد ادارات شهرستان نتوانند مشکلات سرمایه گذاران را تسهیل کنند، این قابل بخشش نیست.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه بانک‌ها به قدری مردم را در فشار می‌گذارند که واقعاً مردم از نظام دلخور می‌شوند، گفت: واقعاً عیب بزرگی است تا نماینده به بانک‌ها زنگ نزده است ضمانت نامه‌هایی که داده می‌شود را قبول نمی‌کنند.

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ضعیف ادارت مرتبط با حوزه کمیسیون اجتماعی مجلس در شهرستان افزود: مدیریت در شرایط فعلی بسیار سخت است و هر شخصی نمی‌تواند مرهمی از دردهای مردم باز کند، پست خود تحویل دهد.

اسماعیلی همچنین به طرح ساماندهی نیروهای انسانی در ادارات و دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این طرح در صورت تصویب در مجلس مشمول تمام دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها، نهادهای زیرمجموعه قوه مجریه، نهادهای انقلابی خواهد بود تا برای همیشه شرکت‌های واسطه‌ای و امضاهای طلایی حذف و تعیین تکلیف نیروها در ادارات به صورت استخدام رسمی و یا پیمانی انجام خواهد شد.

وی تلاش شبانه‌روزی دولت را برای حل مشکلات معیشتی مردم با دلسوزی تمام یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار صبوری مردم، انتظار داریم تا رسانه‌ها نیز همراهی خوبی را داشته باشند و در کنار نقدهای دلسوزانه از ناامید کردن مردم پرهیز کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها