کد خبر: 560106
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۱۰:۴۵:۴۸
| |

اجاره روزانه آپارتمان مبله و سوئیت در تهران با اسنپ روم

کم کم به تابستان نزدیک می‌شویم و فصل سفر و تفریح در حال آغاز شدن است. اگر قصد سفر به تهران را دارید، از برج میلاد و تفریحات آن غافل نشوید. حالا که برج میلاد در کنار برج آزادی تبدیل به یکی از نمادهای پایتخت شده، حیف است که بازدید از آن را از دست بدهید.

اجاره روزانه آپارتمان مبله و سوئیت در تهران با اسنپ روم
کد خبر: 560106
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۱۰:۴۵:۴۸

کم کم به تابستان نزدیک می‌شویم و فصل سفر و تفریح در حال آغاز شدن است. اگر قصد سفر به تهران را دارید، از برج میلاد و تفریحات آن غافل نشوید. حالا که برج میلاد در کنار برج آزادی تبدیل به یکی از نمادهای پایتخت شده، حیف است که بازدید از آن را از دست بدهید.

برای اقامت در تهران هم نگران نباشید. به راحتی می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران ، یک آپارتمان مبله در اختیار داشته باشید و مدت اقامت خود را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

2

برای تجربه یک تفریح هیجانی در برج میلاد، جدا از سکوی دید باز (ارتفاع 280 متری)، موزه مشاهیر، گنبد آسمان (بالاترین طبقه برج) و سکوی دید بسته (ارتفاع 261 متری)، پیشنهاد می‌کنیم سری به اسکای پارک جی مکس برج میلاد بزنید و هیجان را در ارتفاعات تجربه کنید.

این مجموعه هیجانی در ارتفاع ۲۸۰ متری ساخته شده و یکی از بهترین مجموعه‌های تفریحی ـ هیجانی دنیا است. اسکای پارک، بلندترین بانجی جامپینگ و مرتفع‌ترین تاب دنیا را داشته و امکان پیاده‌روی و پرواز در آسمان را فراهم کرده است. همچنین قدم زدن در باکس شیشه‌ای و تماشای شهر از زیرپایتان یکی از مهیج‌ترین تفریحات این مجموعه است. در ادامه به معرفی هر کدام از این بازی‌ها خواهیم پرداخت.

بانجی جامپینگ برج میلاد

بانجی جامپینگ برج میلاد با ۲۸۰ متر ارتفاع، بلندترین سکوی پرش دنیاست. برای پرش از این ارتفاع لازم است:

مشکل قلبی و سیستم عصبی نداشته باشید.

فشار خون بالا نداشته باشید.

در قوزک پایتان پلاتین وجود نداشته باشد.

مبتلا به دیسک کمر نباشید.

در این صورت شما می‌توانید یک رهایی بی حد و حصر را در آغوش آسمان تجربه کنید. یک راه پرهیجان برای تخلیه انرژی و ترشح آدرنالین.

تاب مرتفع برج میلاد

این تاب نیز مرتفع‌ترین تاب دنیاست که در ارتفاع 282 متری واقع شده است. تصور کنید زمانی که در آسمان غلت می‌خورید، شهر و آدم‌های در حال حرکت آن را تماشا کنید و هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید.

سکوی پیاده‌‌‌روی (Edge Walking)

در قسمت گنبدی برج میلاد و بخش خارجی آن، جایی که هیچ حصاری بین سکو و فضای معلق در آسمان وجود ندارد، یک مسیر 32 متری برای پیاده روی تعبیه شده است تا دوستداران این نوع از هیجان، در ارتفاع 280متری از زمین و در دل آسمان قدم بزنند.

پرواز در آسمان (Sky Fly)

در این تفریح مهیج با پوشیدن هارنس‌های مخصوصی از ارتفاع ۲۸۰ متری آویزان می‌شوید و به آرامی به سمت پایین حرکت خواهید کرد. حدود ۴۰ متر که به سمت پایین رفتید، مجدد به ارتفاع ۲۸۰ متری باز خواهید گشت. یک حس جالب خلا و معلق‌بودن در آسمان که ممکن است خیلی هیجان‌انگیز باشد.

اتاقک شیشه‌ای (Glass Box)

این اتاقک در واقع یک باکس کاملا شیشه‌ای است که درب، دیوار، سقف و کف آن از شیشه ساخته شده‌ است. شما داخل این اتاقک می‌ایستید و فضای زیر پای خود را تماشا می‌کنید. شاید وقتی به آن فکر می‌کنید ساده به نظر برسد اما وارد شدن به آن دل و جرات زیادی می‌خواهد.

به لحاظ ایمنی اما باید بگوییم که کلیه تجهیزات و بازی‌های اسکای پارک (جی مکس) دارای استاندارد ایمنی ۸ هستند. یعنی تمامی تجهیزات می‌توانند تا ۸ برابر ظرفیت وزن خود را تحمل کنند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

برای دسترسی به برج میلاد می‌توانید هم با اتومبیل شخصی خود وارد محوطه شوید و از پارکینگ عمومی آن استفاده کنید و هم می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی خود را به آن برسانید.

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، برای اقامت در پایتخت می‌توانید از مبله روزانه در تهران استفاده کنید. اجاره روزانه سوئیت در تهران یکی از امکاناتی است که چند سال گذشته در اختیار گردشگران قرار گرفته تا بتوانند با هزینه‌ای کمتر یک سفر راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنند؛ چراکه لذت سفرهای خانوادگی، دوستانه و به طور کلی هر سفر گروهی‌ای در دور هم نشینی و در کنار هم بودن همه افراد است و این امکان معمولا در هتل و مسافرخانه فراهم نیست.

 

3

برای اجاره خانه تهران روزانه به راحتی می‌توان از طریق سامانه‌های آنلاین رزرو هتل، مهمانپذیر و مبله روزانه تهران اقدام کرد. اسنپ روم یکی از این سامانه‌هاست که تعداد زیادی خانه سوئیت در تهران را با ذکر توضیحات و درج تصاویر در وبسایت خود قرار داده تا مسافران محترم بتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری برای بازدید، اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران را انجام دهید و به محض ورود به تهران، در آن مستقر شوند.

سوئیت‌ها معمولا دارای یک سالن نشیمن، یک یا دو اتاق خواب، حمام، سرویس بهداشتی و در بسیاری از موارد دارای آشپزخانه و وسایل پخت و پز هستند. مجهز بودن خانه سوئیت در تهران به آشپزخانه، شما را از صرف غذا یا تهیه آن از رستوران بی نیاز کرده و این مورد نیز به صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر کمک بسیار خواهد کرد.

برای اجاره مبله روزانه تهران می‌توانید با مراجه به وبسایت اسنپ روم، سوئیت‌های مختلف را بررسی و در نهایت اجاره کنید. این امکان همچنین از طریق اپلیکیشن اسنپ روم، سوپر اپلیکیشن اسنپ و تماس تلفنی نیز فراهم است.

اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته واقعی خود در تمام مدت سفر همراه شماست و کارشناسان پشتیبانی آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها