کد خبر: 559045
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۹:۳۹:۵۱
| |

بارگیری 45 هزار نفتکش از انبار نفت منطقه استان مرکزی

مدیر ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از بارگیری بیش از ۴۵ هزار نفتکش در طول سه ماهه اول سال جاری از انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی خبر داد.

کد خبر: 559045
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۹:۳۹:۵۱

سعید جمشیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به نقش استراتژیک انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی استان مرکزی در فرآیند سوخت‌رسانی به درون و برون استان اشاره کرد و اظهار کرد: به طور روزانه حدود ۵۱۰ نفت‌کش و در طول سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵ هزار نفت‌کش با ظرفیت‌های مختلف وارد انبار نفت منطقه استان مرکزی شده و با بارگیری انواع فرآورده‌های نفتی در شرایطی ایمن برای مقاصد مختلفی از کشور اهتمام ورزیدند.

​به گزارش فارس، وی افزود: از این تعداد نفت‌کش بارگیری شده ۱۸ هزار و ۱۰۲ نفت‌کش اهتمام به حمل فراورده بنزین و نفت گاز و ۲۷ هزار و ۳۹۹ نفت‌کش دیگر در امر حمل و نقل سایر فرآورده‌های نفتی دیگر در سطح درون و برون‌استانی فعالیت داشته‌اند.

مدیر ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تعداد نفت‌کش‌های شاغل در این شرکت را ۶۵۰ دستگاه ذکر کرد و ادامه داد: این تعداد در ظرفیت‌های مختلف و تحت پیمان شرکت‌های حمل و نقل و یا به صورت تک پیمانه در فرایند سوخت‌رسانی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها