کد خبر: 557734
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۴:۱۲:۱۰
| |

مهماندوست از تیم ملی تکواندوی آذربایجان استعفا کرد

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان که در سال 2011 به عنوان بهترین سرمربی مرد جهان انتخاب شده بود، از مسئولیت خود استعفا کرد.

مهماندوست از تیم ملی تکواندوی آذربایجان استعفا کرد
کد خبر: 557734
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۴:۱۲:۱۰

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان که سالها برای تکواندوی این کشور افتخارآفرینی کرده، امروز از مسئولیت خود استعفا کرد.

به گزارش فارس، رضا مهماندوست مهرماه سال 1390 در اعتراض به آنچه که عدم پرداخت دستمزد خود از سوی فدراسیون تکواندوی ایران بود استعفا داد و پس از چندین ماه به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی کشور آذربایجان انتخاب شد.

تکواندوی آذربایجان طی یکسال اخیر به دلیل مشکلات مالی و عدم رسیدگی به بازیکنان و ملی‌پوشان در مسابقات بسیار مهم مختلفی حضور پیدا نمی‌کرد. همین موضوع باعث شد تا مهماندوست به دلیل مشکلاتی که فدراسیون تکواندوی آذربایجان دارد از مسئولیت خود استعفا دهد.

مهماندوست سال 2011 به عنوان بهترین سرمربی مرد جهان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو انتخاب شد. وی بار دیگر در مسابقات جام جهانی تکواندو در مکزیک سال 2015 از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به عنوان بهترین سرمربی تکواندوی دنیا انتخاب شد.

در سال 2016 پس از پایان المپیک برزیل، بالاترین نشان رسمی و دولتی جمهوری آذربایجان توسط الهام علی‌اف به مهماندوست اهدا شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها