کد خبر: 557455
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۱:۲۶:۰۷
| |

بازار خودرو صعودی شد + قیمت

با افزایش نرخ ارز روند قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی شد و خودروهای پراید، تیبا، دنا و پژو در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند.

بازار خودرو صعودی شد + قیمت
کد خبر: 557455
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۱:۲۶:۰۷

بررسی بازار خودرو حاکی از صعودی شدن نوسانات قیمتی در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۱۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش خبرآنلاین، خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان امروز به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۴۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای دنا نیز این افزایش قیمت ها رخ داده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۴ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۶۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان نماندند به طوری که تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

5706490

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها