کد خبر: 556712
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۸:۳۳:۳۱
| |

خاندوزی:

درصد جذب منابع بانکی و درآمد سرانه اردبیل از میانگین کشوری کم‌تر است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درصد جذب منابع مالی و درآمد سرانه استان اردبیل به نسبت جمعیت، کم‌تر از متوسط کشور است.

درصد جذب منابع بانکی و درآمد سرانه اردبیل از میانگین کشوری کم‌تر است
کد خبر: 556712
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۸:۳۳:۳۱

سیداحسان خاندوزی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل اظهار کرد: درصد جذب منابع مالی و درآمد سرانه در استان اردبیل به نسبت جمعیت، کم‌تر از نصف متوسط کشوری است.

​به گزارش فارس، وی افزود: در این استان تسهیلات‌دهی و سپرده‌گذاری نیز بسیار کم‌تر است که باید رویکرد و دیدگاه به استان‌هایی که به دلایلی از منابع ملی کم‌تری بهره‌مند هستند، تغییر پیدا کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: تمرکز روی پروژه‌های کلیدی که قدرت خرید و اشتغال جامعه را افزایش می‌دهد استان اردبیل را می‌تواند در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

 خاندوزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های درون استان و مشارکت صاحبان ایده‌ و فکر در توسعه استان تاثیرگذار است، ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی و استانی توانمندی استان اردبیل را در راستای ارتقای تولید و اشتعال بالا می‌برد و قطعا مشکل حوزه اشتغال را حل و درآمد سرانه استان را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان اردبیل از جمله کشت‌وصنعت مغان، بیان کرد: رونق و توجه به کشت و صنعت مغان، مشکل تولیدات صدها کشاورز را رفع خواهد کرد.

در حاشیه این جلسه تجهیز گمرک بیله‌سوار به دستگاه ایکس ری کامیونی گمرک بیله‌سوار از سوی موسوی نماینده مردم در مجلس مطرح شد و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها