کد خبر: 556648
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۳:۰۷:۴۶
| |

اوکی اکسچنج بستری امن برای معاملات ارزهای شما

اگر به صورت حرفه‌­ای در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، بی­‌شک می‌­دانید که خرید بیت کوین چقدر می­‌تواند برایتان سودآور باشد؛ اما به شرطی که بتوانید آن را در یک فضای امن معامله کنید.

اوکی اکسچنج بستری امن برای معاملات ارزهای شما
کد خبر: 556648
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۳:۰۷:۴۶

اگر به صورت حرفه‌­ای در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، بی­‌شک می‌­دانید که خرید بیت کوین چقدر می­‌تواند برایتان سودآور باشد؛ اما به شرطی که بتوانید آن را در یک فضای امن معامله کنید. شیوه­‌های خرید متفاوتی وجود دارد که از بین آن­ها صرافی بهترین گزینه خواهد بود. اما کدام صرافی؟ اوکی اکسچنج یکی از معتبرترین صرافی­‌ها در این حوزه است که آماده خدمت‌رسانی به کاربران ایرانی است و شما می‌­توانید علاوه بر خرید و فروش بیت کوین، خرید سایر ارزها، همچون دوج کوین، اتریوم و ... را هم در آن انجام دهید. وقت آن است که با یک تیر چند نشان بزنید و با خاطری آسوده سرمایه گذاری کنید.

بیت کوین و ارزش خرید و سرمایه­‌گذاری در آن

همانند هر واحد پولی در سراسر جهان، بیت کوین هم دارای ارزشی است که توسط یک مجموعه یا واحد مشخصی تعیین نمی‌­شود. بلکه ارزش آن وابسته به عرضه و تقاضا است. همین عامل سبب می‌­شود تا به صورت نمودار صعودی یا نزولی درآید. به همین خاطر هیچ پیش‌بینی نمی­‌توان برای آن در نظر گرفت و هر چیزی ممکن است. شما بدون هیچ واسطه‌­ای می‌­توانید به صورت آنلاین در هر جای ایران که هستید، خرید آن را انجام دهید. نکته قابل توجه این است که هیچ سقفی برای آن تعریف نشده است. شما هر مقدار که بخواهید، می‌­توانید خریداری کنید. اما یک حداقل وجود دارد. کم‌ترین مقداری که می‌­توانید بیت­‌کوین بخرید، 50 هزار تومان می‌باشد. درست است که ریسک آن کمی بالا است اما با یک صرافی مطمئن می‌توان به سود بالایی از آن دست یافت.

اتریوم، دومین گزینه برای سرمایه‌­گذاری در اوکی اکسچنج

اتریوم، ارز دیجیتالی دیگری است که می‌­توانید برای سرمایه‌­گذاری روی آن حساب کنید. ارزش ETH نیز همچون بیت کوین، بسته به تقاضا و عرضه در بازار است. به همین خاطر وجود نوسان در آن کاملا طبیعی است. شیوه‌­های گوناگونی جهت خرید آن وجود دارد اما صرافی ایمن‌­ترین راه خواهد بود. هرچند اغلب افراد بر این باور هستند که ارزهای خود را در صرافی‌­های خارجی خرید و فروش کنند اما بهتر است از انجام آن اجتناب کنید. چرا که برایتان دردسرساز خواهد بود. این در حالی است که خرید اتریوم از صرافی‌­های ایرانی بسیار راحت­‌تر است. قیمت آن برعکس صرافی خارجی که به دلار است، به ریال می‌­باشد. هیچ محدودیت و یا فیلترینگی در کشور ندارد و از هر نقطه­‌ای هم در دسترس است. امنیت سرمایه شما هم برقرار خواهد بود هیچ بلوکه کردنی هم در کار نیست. در حین خرید ارز به این نکته توجه کنید که کارمزد انتقال آن، با توجه به سرعتی که دارد متفاوت خواهد بود. هرچه عملیات شما سریع‌ و پیچیده­تر باشد، کارمزد بیشتری هم خواهد داشت.

اوکی اکسچنج بستری امن برای معاملات ارزهای شما

دوج کوین، سومین گزینه پیش روی شما است

 دوج کوین نیز جز آن دسته از ارزهایی است که بعد از خرید به راحتی قابل تبدیل به ریال است. این ارز شباهت بسیار زیادی به بیت کوین دارد و مبتنی بر بلاک چین است. درست است که در زمان ساخته شدن آن، هدف مشخصی تعیین نشده بود و هنوز هم در دسته‌بندی میم کوین‌­ها شناخته می­شود اما یک گزینه برای سرمایه‌­گذاری به حساب می‌­آید. در زمان خرید دوج کوین، بررسی نظر منتقدین نیز خالی از لطف نیست. چرا که عده‌­ای بر این باور هستند که عرضه این ارز به صورت نامحدود می‌­باشد و به همین خاطر به ارز تورمی تبدیل شده است. البته نرخ تورم آن تقریبا در سال ثابت است؛ چراکه واحدهای استخراج شده آن نیز ثابت می‌­باشد. خرید این ارز بیشتر برای حمایت‌­های مالی و پرداخت‌­های کوچک مناسب است و می‌­توانید به راحتی در صرافی اوکی اکسچنج انجام دهید.

اوکی اکسچنج بستری امن برای معاملات ارزهای شما

بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین؟ کدامیک بهتر است؟

یکی از ویژگی‌­های مثبت که در هر سه ارز نام برده مشترک است این است که قادر به خرید هر سه آن­ها با ریال و دلار خواهید بود. انتخاب با شما است. اما اگر می‌­خواهید سود بیشتری کسب کنید، قطعا خرید بیت کوین برایتان بهتر است. اگر هم برای مصارف روزمره و خرج کردن می­‌خواهید دوج کوین را انتخاب کنید. اتریوم نیز همپای بیت کوین آینده درخشانی پیش رو دارد که با خرید این ارز، از این آینده درخشان بهره­مند خواهید شد. تمامی خریدهای خود را می­‌توانید به راحتی از سایت اوکی اکسچنج به صورت اینترنتی در کم­ترین زمان و کم­ترین هزینه به صورت مطمئن انجام دهید و از مشاوره آن هم استفاده کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها