۴ نفر از عناصر اصلی معاملات فردایی طلا صبح امروز دستگیر شدند

همزمان با ممنوع شدن معاملات طلای فردایی در بازار، عناصر اصلی این معاملات در بازار درحال شناسایی و دستگیری هستند و برهمین اساس نیز صبح امروز ۴ نفر از متهمان معاملات فردایی دستگیر شده اند.

۴ نفر از عناصر اصلی معاملات فردایی طلا صبح امروز دستگیر شدند
کد خبر: 555923
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۳۱:۱۹

4 نفر متهم به هویت های مشخص در خصوص معاملات طلای فردایی صبح امروز توسط پلیس امنیت اقتصادی بازداشت شدند. 

به گزارش تسنیم، اقدامات پلیس در این خصوص ادامه دارد و در روزهای آتی احتمالاً دیگر عناصر معاملات فردایی طلا و ارز در بازار دستگیر خواهند شد. در روزهای گذشته نیز بیش از 20 نفر از دلال‌های بزرگ ارزی و طلایی توسط پلیس امنیت اقتصادی دستگیر شده بودند.

 "ممنوعیت معاملات فردایی طلا و ارز" از مهمترین مصوبات سران قواست که در روزهای گذشته در کنار افزایش اختیارات ارزی بانک مرکزی اتخاذ شده است، آنهم زمانی که بازار طلا و سکه با نوسان زیادی همراه بوده و رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است.

بنابراین با این مصوبه، معامله گران در بازار فردایی طلا به جرم اخلال در نظام اقتصادی، تحت پیگرد قرار می گیرند.  گفته می شود همزمان با آغاز اجرای مصوبات جدید ارزی و طلایی در بازار،تعدادی  از دلال های بزرگ طلا و ارز به اتهام معاملات غیرقانونی و گسترده طلا و ارز بازداشت شدند. 

سخنگو و معاون فرهنگی  اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در این خصوص گفته است: با توجه به مصوبه اخیر، شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در این بازار می کنند در دستور کار پلیس بوده و ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به کسانیکه در این بازار فعالیت داشته و یا قصد ورود به این بازار غیر قانونی را دارند، هشدار جدی می دهد که تحت رصد پلیس هستند و درصورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها