اسحاقی: برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار باید به فساد اتاق بازرگانی رسیدگی شود

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می‌خواهید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به درستی اجرایی شود باید به فساد موجود در اتاق بازرگانی رسیدگی شده و این رویه غلط کنار برود.

اسحاقی: برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار باید به فساد اتاق بازرگانی رسیدگی شود
کد خبر: 553446
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۰۹:۰۰:۳۹

سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای ماده ۷ قانون اصل ۴۴ قانون اساسی بیان کرد: از افتخارات مجلس یازدهم این است که صرفا شنونده کلام رهبری نبوده و در راستای تحقق معنویات رهبری گام برداشته است. اگر در سال‌های گذشته به اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون اساسی که مورد تاکید رهبری بود توجه شده بود امروز با اقتصاد شکننده مواجه نبودیم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: دولت جدید در تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مسیر اجرا اقدامات ارزشمندی انجام داده است حتی ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای کالاهای اساسی حذف نکرد بلکه آن را مدیریت کرد تا عده‌ای با بهانه‌های مختلف مجوز نگیرند و ارز را به جای تحقق برای حقوق ملت در جاهای دیگر صرف کنند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما چه کسی با فساد موجود در اتاق بازرگانی رسیدگی می‌کند. اگر قرار است قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به نتیجه برسد باید به وضعیت موجود در اتاق بازرگانی رسیدگی شود. اگر این رویه غلط ادامه یابد به چرخش در دور باطل گرفتار شده‌ایم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها