مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:

کمبودی برای تامین بنزین وجود ندارد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی برای تامین بنزین در کشور وجود ندارد اما باید مدیریت مصرف انجام شود.

کمبودی برای تامین بنزین وجود ندارد
کد خبر: 553231
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۰:۳۵:۵۸

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی درباره اینکه چه عواملی در تامین بنزین در داخل کشور موثراند، اظهار کرد: این مساله بستگی به عرضه و کیفیت خودروها دارد، علاوه بر این  شرایط حمل و نقل نیز در این مهم تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کلان شهرها تبدیل به پارکینگ شده اند و این مساله یک چالش عمده است، گفت: همانطور که واردات خودرو طرح موضوع شده باید کیفی سازی خودروها نیز مورد توجه قرار بگیرد، خودروهای با کیفیت که مصرف پایینی دارند را وارد کنیم ضمن اینکه باید به موضوع خودروهای فرسوده و بحث جایگزینی آن ها نیز توجه شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به تازگی نیز درباره تغییر قیمت بنزین به ایسنا گفت:  قیمت بنزین با تغییر در راستای اصلاح نظام یارانه‌ها تغییر نمی‌کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت. در شرایط فعلی صحبت و برنامه‌ای برای تغییر نرخ بنزین مطرح نشده است،   قیمت بنزین با تغییر در نظام یارانه‌ها تغییر نمی‌کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت.

سالاری با بیان اینکه بنزین بدون تغییر قیمت توزیع خواهد شد و تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، اظهار کرد: قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده است، اظهار کرد: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند. به هیچ عنوان تغییری در قیمت‌ها رخ نخواهد داد و هیچ برنامه‌ای نیز برای این مساله وجود ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها