محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری:

با متخلفان و اخلال گران در بازار کالاهای اساسی سریعا برخورد شود

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برخورد با متخلفان و اخلال گران در بازار کالاهای اساسی و سایر کالاها و خدمات به بهانه اجرای طرح بازتوزیع عادلانه یارانه ها با شدت و سرعت ادامه یابد.

با متخلفان و اخلال گران در بازار کالاهای اساسی سریعا برخورد شود
کد خبر: 551870
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۳:۵۰:۲۵

جلسه ستاد تنظیم بازار پیش از ظهر امروز یکشنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش فارس، در این جلسه که وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و  دارایی، دادگستری، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان برنامه و بودجه ، سخنگوی دولت ، دادستان عمومی و انقلاب تهران و استاندار تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت بازار در استان های مختلف کشور ارائه و برخی مسائل پیش روی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه تامین و تولید کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم مرغ و روغن وجود ندارد، از اهتمام جدی این دستگاه اجرایی برای ادامه توزیع گسترده این اقلام و تسریع در رفع برخی مشکلات در این حوزه در سراسر کشور خبر داد. 

در این جلسه همچنین بر لزوم پاسخ به شبهات و سوالات مردم درباره ابعاد طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکید شد و مقرر گردید تمهیدات لازم برای اقناع و آگاه سازی جامعه با جدیت بیشتر در دستور کار دستگاه های اجرایی مربوطه قرار گیرد. 

ارائه گزارش هایی درخصوص برخورد با گرانفروشی و احتکار در بازار از جمله دیگر موضوعات این جلسه بود که بر اساس آن و با تاکید معاون اول رئیس جمهور مقرر شد تا برخوردهای قضایی و انتظامی با متخلفان و اخلال گران در بازار کالاهای اساسی و سایر کالاها و خدمات به بهانه اجرای این طرح با شدت و سرعت ادامه یابد.

در همین رابطه وزیر دادگستری گزارشی از رسیدگی به پرونده تخلف یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی ارائه کرد و گفت: مدیران این مجموعه متعهد شدند مبالغ دریافت شده اضافی را به مسافران عودت دهند.

گفتنی است در راستای افزایش هماهنگی ها و تسریع در حل مسائل جاری طرح توزیع عادلانه یارانه ها، جلسات ستاد تنظیم بازار روزانه با حضور تمامی اعضا و به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها